Wpis z mikrobloga

Pracownik #play wprowadził mnie w błąd, wcisnął mi ofertę która wyłączyła roaming na mojej głównej karcie. Mieszkam za granicą, nie mogę zalogować się do połowy serwisów. Nie mogę zalogować się do kont bankowych aby opłacić abonament w play.

Zgubiłem telefon oraz jednocześnie kartę sim która znajdowała się w środku telefonu.
Wziąłem nowy telefon na abonament oraz wyrobiłem duplikat karty sim.
Pracownik Play w Gdyni na ul. Świętojańska 14 obiecał, że mój numer z duplikatu pozostanie tym głównym i wszystko nadal będzie działać za granicą. "Nie ma Pan się czym martwić" obiecywał i zachęcał kilkukrotnie do podpisania umowy.

Wracam za granicę, szok karta nie działa. Piszę na czat w aplikacji "zlecenie zresetowania ustawień proszę poczekać 24 godziny". Mijają 24 godziny, kolejny raz pisze na czat i dostaję informację "przecież Pan nie ma na tej karcie roamingu, prosze zadzwonić na infolinię". Dzwonię na infolinię "proszę poczekać 24 godziny zleciłam włączenie roamingu". Po 24 godzinach nadal nic nie działa wiec ponownie dzwonię na infolinie. "U Pana nie da się włączyć roamingu bo to karta internetowa, ale cofniemy umowę tak żeby roaming wrócił, proszę poczekać będziemy się kontaktować, wszystko wróci do normy". Mija 48 godzin i otrzymuje wiadomość taką jak w załączniku. Umowy mi nie cofną, ale dostane 20zł rekompensaty. W dupę sobie wsadźcie te 20zł kiedy nie mogę nawet zalogować się na konto bankowe ani na żadną aplikację.

MOJE ZGŁOSZENIE MA NUMER 262300956

#wykopefekt #internet #polska #operatorzykomorkowi #gsm #telefony
sztokula - Pracownik #play wprowadził mnie w błąd, wcisnął mi ofertę która wyłączyła ...

źródło: comment_1651148493YoJFv8pO6RMe1cY7uVh4eP.jpg

Pobierz
  • 50
  • Odpowiedz
@sztokula: To taka sytuacja jest możliwa. Jeżeli wcześniej numer był na kartę.

Faktycznie fuckup sprzedawcy. Powinni zamienić ci oferty na numerach i byłoby po sprawie. Cena taka sama i wszyscy zadowoleni
  • Odpowiedz
@macfan-pl: masz potwierdzenie na screenie, że to błąd pracownika. „Skontaktowałam się z pracownikiem, który przekazał Panu informację (…). niestety został Pan wprowadzony w błąd.” Czarno na białym.
  • Odpowiedz
odezwij się do nas w tej sprawie pod adresem ok@pomocplay.pl. Ponownie zweryfikujemy sytuację.


@play_polska: poważnie trzeba robić aferę na wykopie by ktoś u was odkręcił WASZ BŁĄD? Świetna reklama.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@RobbinnPll92: karty są te same do internetu i do rozmów. One są z tego samego kartonika wyciągane i nie różnią się od siebie niczym, tylko ofertą, którą konsultant wybierze w systemie
  • Odpowiedz
@sztokula: Widzisz problem jest w tym, że zgodziłeś się podpisać nową umowę, rozumiem, że nie miałeś telefonu i załatwiłeś to od razu w jednym miejscu, sprawa jest taka, że gdybyś poprosił o duplikat karty, to byś miał wszystko tak samo. Natomiast biorąc telefon na abonament dostałeś nową umowę jakąś tam, nowa umowa nie obsługuje roamingu, pracownik do nowej umowy wpisał Twój stary numer telefonu i dlatego nie masz dostępu do
  • Odpowiedz