Wpis z mikrobloga

@3zMK2: No tak, tylko że Stock Car od A do Z kosztuje z tego co czytałem około 400k USD, za silnik F1 kupisz sobie takich kilkanaście. Dlatego mogą sobie popychać. Ale tak czytałem te taktyki jak side draft itp. fajny motyw, ale pitstopy na zasadzie wymiany tylko kół po prawej stronie to wyższa szkoła jazdy dla mnie xD
@3zMK2 No to kolejna głupota imo, mają w sezonie 13 silników do dyspozycji. Przy dzisiejszej technologii myślę, że dałoby radę zrobić silnik na tyle wytrzymały, że przeżyje 9000 RPM przez kilka wyścigów. Brakuje tam mi tych nowinek technicznych, pitwallu, danych, ekranów. Dopiero ostatnio wpadli na to, żeby dać koła na jedną śrubę co przynajmniej pitstopy przyspieszyło
aco to nudne gówno gdzie po kwalach nie ma sensu tego w niedzielę odpalać, nawet samochody się już tam nie mieszczą na zakrętach. Ale zastępowanie jednego raka dr


@Ejmen: Powiem więcej. Dopiero 10 lat temu wpadli, by dołożyć elektroniczny wtrysk paliwa, a w tym roku zrezygnowali z archaicznych czterobiegowych manualów xD
@EtaCarinae: W jaki sposób pozbawienie kierowców tego dohamowania ma zwiększyć ilość wyprzedzeń? Po tunelu będziesz jechać mega za szybko jak na tą szarość toru, plus potem jest ciasny lewy szybki luk. To byłoby bardzo niebezpieczne i absolutnie nie dałoby się tam wyprzedzać. Nitka pozostanie bez zmian, tam już nie ma gdzie dodać/zlikwidować zakrętów/prostych.
@jedlin12: A słyszałem właśnie, że dopiero odkryli wynalazek pod tytułem skrzynia sekwencyjna :D Teraz jeszcze odbanowanie telemetrii i zezwolenie na czujniki w każdym podzespole auta i może jeszcze wyjdą na ludzi. To co, oni jeździli 10 lat temu na gaźnikach? XD