Wpis z mikrobloga

@lubaxd Pierwsza i najważniejsza rzecz to kup sobie spodenki kolarskie z wkładką, nawet takie najtańsze z decathlonu czy coś, bo bez tego dupsko cię będzie boleć niemiłosiernie nawet na krótszych trasach ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@PaaD: Nie istnieje coś takiego jak polecanie komuś siodełka na podstawie własnych doświadczeń. Każdy ma inną dupę i każdemu na innym siodełku będzie wygodniej. Najlepszym sposobem na znalezienie tego odpowiedniego jest ogarnięcie sobie wizyty u fittera który zmierzy Ci jak rozkłada się nacisk Twojej dupy na siodełko, podstawi kilka do sprawdzenia i porówna jak się między nimi różni (+ Twoje odczucia).
  • Odpowiedz
@WypadlemZKajaka: Bo jest produktem marketingowym, dzisiaj wszystko co ma napis gravel jest średnio 1000zł droższe, lepiej kupić szosę endurance z możliwością założenia opon gravelowych. Gravele są teraz modne, a w lesie szybciej i bardziej komfortowo przelecisz trasę na mtb.
  • Odpowiedz
@vejnn: Jakby coś to jestem początkujący na szosie i zacząłem od tego sezonu, po przesiadce z mtb. Na początku zastanawiałem się nad gravelem i jeździłem na tym nuroadzie op'a bo mój kumpel go ma i kupił go z myślą jeżdżenia po lesie. W praniu jednak wyszło, że więcej jednak jeździ z kumplem po asfalcie. Przejeździ jeszcze ten sezon i go sprzedaje, żeby kupić szosę endurance. Ja w tym roku kupiłem Canyona
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@100mph: gravel to nie to samo co przełaj!
Rower przełajowy ma inną geometrię.

To zupełnie 2 różne maszynki przeznaczone do innej jazdy.

@Waleczny_tranzystor
Kolega ma rację, że jest to rower do jazdy nie tylko po asfalcie ale też po nieutwardzonym terenie.

Ale nie zagłębiając się w technikalia:
Gravel - rower na długie wycieczki po asfalcie i nieutwardzonych drogach (tutaj należałoby podkreślić, to że nie jest to zdecydowanie rower do tego by
  • Odpowiedz
Bo jest produktem marketingowym, dzisiaj wszystko co ma napis gravel jest średnio 1000zł droższe, lepiej kupić szosę endurance z możliwością założenia opon gravelowych.


@thomcios: Gravele są modne, z racji popytu dopłaca się do nich obecnie jeszcze więcej niż do innych rowerów, ale szosa endurance z oponami gravelowymi nie staje się od razu gravelem. Przy Twoim manewrze zostajesz z niewielką ilością kasy (bo część idzie na opony) i rowerem bez flary, z
  • Odpowiedz
@lubaxd: Nie rozumiem, to znaczy taki rower jest niewygodny w jeździe? To na #!$%@? drogie rowery kupować, które są niewygodne?
  • Odpowiedz
Ale wy wszyscy jesteście słabi xD Gravel czy MTB, kłócicie się o jakieś pierdoły typy opory toczenia, śmiechu warte. Prawdziwe chady jeżdżą na rowerach miejskich ( ͡° ͜ʖ ͡°) i walczą z przeciwnościami losu. A nie płaczą jak dziewczynki, że siodełko niezbyt wygodne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz