Wpis z mikrobloga

Na jednej z grupek FB znalazłem taką rozpiskę...

Pomijając punkty o spalaniu i nadmiarowych kilometrach jest ona całkiem normalna.
Główna dyskusja w komentarzach kierowców tyczyła się tego że szukają ksiegowej, a nie kierowcy etc etc

Tak więc pytanie, czy wypełnienie tych dość prostych punktów to jest jakieś rocket science dla kierowców?
#bekaztransa #zycietruckera #transport #pracbaza #spedycja
xspeditor - Na jednej z grupek FB znalazłem taką rozpiskę...

Pomijając punkty o sp...

źródło: comment_1648712278FItyzrGZJdMyvBn10QTqsb.jpg

Pobierz
  • 18
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@xspeditor: To co kierowcy wypisują na grupkach FB jest przekoloryzowane milion razy.


Teksty typu:

- ja jestem kierowca, a od wymiany żarówki to jest serwis


Nie żarówki, tylko koła.
Życzę powodzenia w wymianie koła nocą na poboczu.

- ja jestem od prowadzenia auta a nie rozładunku


Święta prawda.
U nas był kilka lat temu ciężki wypadek w czasie takiego rozładunku. Zgadnij co powiedział ubezpieczyciel.

@Sperrdifferential:
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Nie żarówki, tylko koła.
Życzę powodzenia w wymianie koła nocą na poboczu.
@MojWlasciciel:
Dzień dobry Polizei gdzieś tam, w czym mogę pomóc?
Dzień dobry. Jestem kierowcą, złapałem gumę, stoję tu i tu na pasie awaryjnym. Czy mogę prosić o asystę i zabezpieczenie podczas zmiany koła?
Oczywiście, patrol niebawem się pojawi.
No ale do tego trzeba #!$%@? pomyślunku i podstawowej znajomości języka angielskiego czy niemieckiego a z oboma tymi wymaganiami to na
@xspeditor większość podpunktów w miarę normalna oprócz:
Wiadomości
2. Jak mam pisać jak jadę. Mogę zadzwonić przez zestaw głośno mówiący ale wielu dyspo nie odbiera tylko pisze

Jazda
1. Jeżdżę chłodnią i nie zawsze się da zabezpieczyć towar. Czasem odpina się naczepę i oni podstawiają oddają zaplombowaną. Później się okazuje, że tyczki leżą luzem
2. Spalanie 22l to jest mało realne