Wpis z mikrobloga

Czy jest ktoś od #grafika3d #grafikakomputerowa #3d #cgi kto ma pomysł jak sprawnie pracować z... naklejkami (decals) w #maya Mam do zrobienia parking jak na obrazku, ale potrzebuję też jakiegoś workflow do sprawnego robienia linii na drodze, pasów na przejściach dla pieszych, jak również dodawanie innych "niedoskonałości" żeby przełamać "powtarzalność" materiału na dużych przestrzeniach. Ideałem byłoby rozwiązanie na wzór #unrealengine jak tutaj ale coś czuję że marne nadzieje.
Pobierz krecik000 - Czy jest ktoś od #grafika3d #grafikakomputerowa #3d #cgi kto ma pomysł ja...
źródło: comment_1648470072vOV1RRHbjG96fT0srYZRg7.jpg
  • 5
Tworzysz sobie decal w Photoshopie bez tła, nakładasz to później na plane'a w Maya i umieszczasz minimalnie nad powierzchnią.


@LoneRanger: To jest rozwiązanie o którym myślałem, ale gładko działa gdy powierznia jest płaska. W tym wideo znalazłem rozwiązanie na nierówne powierznie. Fajne jest to że mozna z jego pomocą szybko edytować wzory ale dodaje niepotrzebną geometrię do projektu.

mógłbyś też sobie zrobić np. atlas wszystkich tych "rysunków" drogowych, stworzyć dla swojego