Wpis z mikrobloga

@aksal89: Jest bezpieczniejszy niż 95% pozostałych osobówek na drodze. Oczywiście mówię tu o w miarę dużym Suvie, X5, Q7, GL. Ma 2,5 tony + dużą i wysoką maskę - idąc na czołówkę masz dużo większą szansę na przeżycie siedząc w Suvie niż w sedanie.
Jeśli chodzi o inne zależy: pakowanie dziecka do fotelika na stojąco, pakowanie bagażnika na stojąco (a jak ma się półkę to już w ogóle luksus.
Poza tym
Ma 2,5 tony + dużą i wysoką maskę - idąc na czołówkę masz dużo większą szansę na przeżycie siedząc w Suvie niż w sedanie.


@hurin: jak wsiądzedz do 2-2.5-tonowego sedana to jesteś równie bezpieczny. Kolejny, co porównuje kompakta do wielkiej landary i twierdzi, że landara lepsza? No shit, Sherlock.
@Podlaski_warmianin: Nie ma co się rozpisywać. Sytuacja wygląda tak:

Plusy:
-suv jest dla większości ładniejszy od kombi
-suv jest wygodniejszy od zwykłych aut zarówno przy wsiadaniu jak i pakowaniu dzieciorów czy bagażu
-na normalnych felgach jest wygodniejszy i w mieście masz kompletnie w dupie wszystkie ubytki w drodze, w tym parkowanie na krawężnikach
-rozmiar zawsze robi wrażenie na ludziach i po prostu lepiej się z nim czujesz
-pomijając zwrotność przy unikach
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@hurin:

Jest bezpieczniejszy niż 95% pozostałych osobówek na drodze. Oczywiście mówię tu o w miarę dużym Suvie, X5, Q7, GL. Ma 2,5 tony + dużą i wysoką maskę - idąc na czołówkę masz dużo większą szansę na przeżycie siedząc w Suvie niż w sedanie.


O bezpieczeństwie nie świadczy to, jaki masz procent szans na przeżycie podczas zderzenia czołowego, to wypadkowa różnych czynników.
Pomijając fakt, że zderzenia czołowe to wcale nie są
-siedzi się wyżej

-jest bezpieczniejszy

-lepszy komfort na dziurawych drogach

-jak jest 4x4 to może się przydać na działce

-są po prostu ładne (tu subiektywna opinia)


@Podlaski_warmianin:

- wysoko środek ciężkości - gorsze prowadzenie
- gorsze priwadzenie to mniejsze bezpieczeństwo
- może na balonowych oponach, ale wtedy gówniany komfort na dobrej drodze
+ zakładając, że jest przyzwoite 4x4
- w przypadku wielu pkastikowych suvów niekożystny stosunek rozmiarów zewnętrznych do kabiny.
@Podlaski_warmianin: SUVy są kompletnie bez sensu. Stąd ból dupy. ( ͡ ͜ʖ ͡)

-siedzi się wyżej

W minivanie też siedzi się wyżej, a do tego jest większa powierzchnia przeszklenia, więc jest lepsza widoczność (ta zwykle w SUVach jest katastrofalna).

-jest bezpieczniejszy

Nie jest.

-lepszy komfort na dziurawych drogach

Dyskusyjne, żaden SUV się nie zbliży do S-klasy która SUVem nie jest. Wszystko kwestia konfiguracji zawieszenia.

-jak jest
@justkilling

-jest bezpieczniejszy


@Podlaski_warmianin: dla kogo? Bo suvy statystycznie mają 60% więcej szans na skutek śmiertelny przy wypadku z pieszym. A i również szansa na wypadek jest podwyższona ze względu na większe słupki, wyższą pozycję itd.

Kupujesz bezpieczny samochód żeby samemu czuć się bezpiecznie...
Jeśli chcesz troszczyć się o innych to możesz kupić xc90 z poduszkami dla pieszych.
Jak się czegoś nie wie to lepiej nie pisać nic. T-Cross to Polo, T-Roc to Golf, Tiguan to Passat a Tuareg to Tuareg


@Gilim: gdzie Tiguanowi do Passata xD Tiguan to suv segmentu C, tzn. jest zrobiony jak Golf. To że niektórzy próbują dowieść że suv segmentu C = auto klasy D to tylko współczuć. T-Roc to poszerzone Polo, a TCross to wynaturzenie indyjskiego purkacza.
Skąd u wykopków taki bół dupy o SUVy?


@Podlaski_warmianin:
Przejrzyj oferty producentów samochodów, jeśli próbujesz kupić cokolwiek innego niż SUV. Dramat #!$%@?, aut klasy D niebędących SUVami masz dosłownie kilka - możesz kupić Passata lub Peugeota 508 w absurdalnej cenie z dupy xD, Superba, Camry, Mazdę 6 i to na tyle jeśli chodzi o marki niepremium xD.