Aktywne Wpisy
mirko_anonim +6
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
mgr_rybak +48
Dobrze, że dzisiaj śmieciarki nie jeżdżą to jeszcze rok przede mną. Jak zwykle pijcie ze mną kompot.
#urodziny
#urodziny
Przykładowe problemy, które zauważyłem:
1. Czytanie bezpośrednie z Input szczególnie Touche. Obiekt może być zasłonięty i każdy obiekt będzie musiał być o tym informowany. Przydałaby się jakaś kaskada, która rozwiązuje takie problemy.
2. Poleganie na Update(), które jest wołane automatycznie. Gry często wymagają jakieś formy pauzowania, zwykle rozwiązywałem to tak, że GameScreen wiedział o pauzie i nie wołała update na elementach składowych. Internet proponuje np ustawienie Time.timeScale = 0f źródło, ale wydaje mi się to fatalny rozwiązaniem, bo niektóre rzeczy dalej działają.
3. Animator Hell - zarządzaniem większą ilością animacji i flag, to GUI raczej mnie nie przekonuje.
I pewnie wiele innych, o których jeszcze nie wiem.
#pragramowanie #gamedev #unity
Komentarz usunięty przez autora
1. Raycast.All
2. Jeden Update. Obiekty rejestruja się gdzies na listach i sa updatowane z tego jednego Update
3. Jak chcesz mieć ładne animacje i przejscia to nie unikniesz.
Z czasem się nauczysz, duzo oglądania innych jak cos robi, różnych projektow
@Naparstek:
Projekt się importuje raz. 10GB to kropelka przy projekcie który wazy ponad 100GB:)
Przy postaciach nie unikniesz tego i animator Unity jest do tego
Sporo się z tego bloga nauczyłem.