Wpis z mikrobloga

da rade kupic do 10 tys fajnego ktma exc? jestem w stanie dolozyc ew. do 14
EXC RFS 525?
albo np taki dwusuw exc 250, powiedzmy 06 rok
moze to miec sens czy same trupy sa? bo takie gadanie slychac, ile w tym prawdy
miałem yamahe DT 125 i bardzo lubiłem ten sprzęt, 1997 rok i był to wspanaiły motor
jakies porady, doswiadczenia ktos ma?

chce moto zeby czasem #!$%@? po lesie, a generalnie zeby tez nadawal sie do smigania po miescie. wiem, że dwusuw niekoniecznie jest najlepszym roziwazaniem na miasto, ale kocham ten typ motocykli, wiec rowniez rozwazam

#ktm #motocross #motocykle #enduro #yamaha
  • 20
wiem, że dwusuw niekoniecznie jest najlepszym roziwazaniem na miasto, ale kocham ten typ motocykli, wiec rowniez rozwazam


@wolter_wait: Oczywiście że dwusuw jest najlepszy do wszystkiego. Niestety pojemności są już zasadniczo tylko do 250.
Miałeś DT 125, i tam się prawie nic nie psuło. To w KTM-ie będzie się psuło dużo albo jeszcze więcej. Ogólnie te starsze LC4 miały spore wibrację więc jeśli masz problemy z mrowieniem rak to odradzam.
KTM-y nie
@wolter_wait: Mi sie udało kupić 3 lata temu ktm'a 525 za 12k w fajnym stanie z dwoma zestawami kół. Po zakupie włożyłem w niego tysiaka i jestem mega zadowolony. W terenie troche klocek z ogromnym zapasem mocy ale nie odstawał od lżejszych sprzętów, tam gdzie chciałem to wjechał. W mieście totalny terror
@mpetrumnigrum z homologacją masz wszystko z grupy KTM w dwusuwach exc 200 250 i 300.
KTM psuje się częściej niż japońce ( ͡º ͜ʖ͡º) to mit
Jest spora przewaga liczebna na rynku stąd proporcje są takie. Po drugie kupują je ludzie, których na to nie stać( mowa o używanych ) . Serwisy robione na #!$%@? i tak to wygląda . Co najważniejsze to są wyczynowe sprzęty, nie
@wolter_wait: @mpetrumnigrum: @Man_of_Gx: @kasztan2112:

Jeśli mogę się wtrącić to faktycznie kolega @mpetrumnigrum dziwnie gada troche xd. To, że japońce takie niezawodne a KTMy się psujo to mit. Sam miałem Kawasaki 5 letnie super zadbane, a władowałem w niego więcej niż zapłaciłem xD. Koledzy w tym czasie na KTMach i Husqach 5 krotnie przekraczali interwał wymiany tłoka i wszystko grało.
Za 10-15 tys można było kupować ze 2-3 lata
A choćby to ze jakaś yamaszka lepsza od exc, którego się da zarejestrować?


@krokof: Yamaha DT jest jedynie pod tym względem lepsza od exc że robi 25-35tys km od remontu do remontu. A exc jeżdżony amatorsko 200MTH?
Jeśli chodzi o psucie się ktm-ów to znam sytuację z obserwacji znajomych którzy jeżdżą na soft enduro japońskich i ktmach.
Dla przykładu suzuki dr 650 se po przebiegu 120tys km n a oryginalnym tłoku
Jeśli chodzi o psucie się ktm-ów to znam sytuację z obserwacji znajomych którzy jeżdżą na soft enduro japońskich i ktmach.

Dla przykładu suzuki dr 650 se po przebiegu 120tys km n a oryginalnym tłoku pierścieniach i cylindrze nie bierze oleju i zasadniczo nic sie w niej nie popsuło silniku.

Powiedz mi któryktm o pojemności 500-600(enduro) przejedzie chociaż by 70tys km bez żadnej awarii?


@krokof: Kolego widzę że nie umiesz czytać
Pobierz mpetrumnigrum - > Jeśli chodzi o psucie się ktm-ów to znam sytuację z obserwacji znaj...
źródło: comment_1645565890P1RnjdGkNc3XPX8uQoXjdK.jpg