Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, jakie książki i strony o długoterminowym, ostrożnym inwestowaniu warto przeczytać? Moim celem jest finansowa niezależność w ciągu 15-20 lat przez odkładanie około 7k złotych miesięcznie. Jestem laikiem w tej domenie, znam bardzo dobrze język angielski. Czy warto kupić "Finansową fortecę" Marcina Iwucia, by mieć stabilne fundamenty uwzględniające polski kontekst, czy jest przereklamowana? Inne książki, które mi polecano:

- Winning the Loser's Game
- The Elements of Investing
- Retire before Mom and Dad
- The Bogleheads Guide to Investing

Kluczowym elementem będzie dla mnie minimalizacja podatków i opłat.

#pytanie #inwestycje #inwestowanie #finanse #pieniadze #oszczedzanie #oszczednosci

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #620d2847ff98844e781edb7e
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Wesprzyj projekt
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Mirki, jakie książki i strony o dłu...

źródło: comment_1645036659SLnzKpP59k1qRFE3zhIrli.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AnonimoweMirkoWyznania:

Czy warto kupić "Finansową fortecę" Marcina Iwucia,


Niby warto ale oglądając jego materiały trzeba samodzielnie myśleć, niby nic trudnego, jednak nie każdy potrafi.
W 2020 naganial na mieszkania na kredyt, a nie dawno mówił że nie rozsądnie jest branie kredytu mimo niskich stóp w kryzysie. Także tego...
  • Odpowiedz
Niby warto ale oglądając jego materiały trzeba samodzielnie myśleć, niby nic trudnego, jednak nie każdy potrafi.

W 2020 naganial na mieszkania na kredyt, a nie dawno mówił że nie rozsądnie jest branie kredytu mimo niskich stóp w kryzysie. Także tego...


@AshtarPL: nic nie naganiał, sam rusz głową i słuchaj co on faktycznie mówi.