Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Tak ogólnie rzecz ujmując, to spoko, że poprawili klika pierdół QoL, dodali zapalanie kadzidełek i granie na gitarze, żeby się wczuć w postać. Szkoda, że wciąż nie poprawili gałek analogowych i ruch gałki lewo-prawo, przesuwa treść góra-dół xDD
Dodali do PS5 raytracing, ALE tylko do generowania bliskich cieni. Odbicia w powierzchniach nadal są #!$%@?, w technologii rodem z PS3. Do tego zoptymalizowane to jest w tak genialny sposób, że na padzie występuje input lag. W trybie wydajności obracanie kamerą działa natychmiast. W trybie jakości kamera potrafi łapać opóźnienie na oko 0,2-0,3 sekundy. To wystarczająco, by po 1,5h zabawy rozbolała mnie głowa.
To ja już wolę żeby zrobili tryb 1080p i pełen RT, bo co mi po ostrych teksturach chodnika, skoro kałuża na nim wygląda biednie. Tak samo gabloty na stoiskach, szyby w budynkach.
#cyberpunk2077 #ps5
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cin123654: jak są cienie RT, to też jest czkawka, aż input laga łapie, więc jaki sens w ogóle był to zostawiać? Kolejne hasełko cedepu dla marketingu "paczta, używamy RT w wersjach na konsole!" A że chodzi przy tym źle... ¯\_(ツ)_/¯