Wpis z mikrobloga

@chosenon3: Czyli reklamacja uznana. Dostaniesz nowy monitor. Mają 30 dni na to, jak nie udaj się po tym terminie do media expert z papierkiem, który ci dali przy oddawaniu monitora.
  • Odpowiedz
@Paprykowsky: Tak, gwarancje daje producent lecz rownież i sam sklep powinen być w pewnym stopniu odpowiedzialny co sprzedaje i ma na półkach. Na pierwszej linii frontu odnośnie problemów ze sprzętem powinien być zawsze sklep. Mnie jako konsumenta nie powinno interesować czy sprzęt jest serwisowany w Tajwanie czy Bydgoszczy - zostawiłem za niego hajs w sklepie to chce mieć ten sprzęt lub zwrot pieniędzy. Aktualnie w karcie gwarancyjnej producent może naskrobać
  • Odpowiedz
@HeteroDave: Niestety serwisy ch... kładą na wszystkie maile i telefony, odbywa się to na zasadzie Polskiego urzędu, od tego okienka, do tamtego i tak w nieskończoność. A czasem zwyczajnie nie odpisują i weź tu cokolwiek zrób.
A Tobie życzę powodzenia z konsolką bo ulubioną wymówką wszelkich serwisów jest "Covid". Z tego powodu też nie ma części na wymianę lub też naprawę bynajmniej wedle nich.
  • Odpowiedz
@chosenon3: Ja ciągle nie mam decyzji odnośnie rozpatrzenia reklamacji czy jest odrzucona czy nie - po prostu wisi sobie w statusie, że jest w serwisie. Rozpocząłem już komunikacje mailową aby mieć w razie czego podkładkę ich odpowiedzi. Pracownik sklepu odpisał mi, że w karcie gwarancyjnej produktu nie ma określonego czasu trwania procedury reklamacyjnej więc nie wiedzą ile jeszcze może potrwać i jak dostaną informacje to skontaktują się ze mną. Jeżeli
  • Odpowiedz