Wpis z mikrobloga

@Hipodups: mam kilka akumulatorów i zabieram je ze sobą na dłuższe nocne wojaże. Fakt, reflektory samochodów nie mają odcięcia albo są źle lub w ogóle nie wyregulowane, faktycznie oślepiają. Convoya używam od lat i nie jest gównem, przynajmniej ja nie zauważyłem, nie śmierdzi i nie wygląda jak gówno, to dobra latarka, polecam.
  • Odpowiedz
@dzangyl: klasyczne argumenty ludzi z convoyem.
Lumintop to właściwie convoy, (tez ma wymienne ogniwa) tylko z odcięciem i wbudowanym ładowaniem.

Ale nie, inni oślepiają, to ja też będę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Hipodups: jakich ludzi z convoyem? To jakaś grupa społeczna? Wystarczy odpowiednie szkiełko rozpraszające światło i prawidłowe ustawienie latarki nic nie oślepia. Klasyczne argumenty ludzi "nie znam się a się wypowiem". Usłyszałeś gdzieś o oślepianiu i odcięciu i powielasz kłamstwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@dzangyl: wystarczy poczytać wypok czasami. Każdy obrońca conviya tak reaguje jak Ty. Szkiełka, daszki z druku 3d, czy puszki po piwie, po co kombinować jak można od razu to mieć wbudowane w podobnej cenie?

Jeżdzę z lumintopem, znajomy z convoyem, serio jest roznica. Stań 100m przed rowerem. Mając taki sam zasięgo świecenia, convoy niemilosiernie oślepia i wkurza.

A potem się dziwić, że nas wyzywają od pedalarzy. Convoy może być spoko
  • Odpowiedz
@Hipodups: aha. Klasyczny argument, poczytaj wypok. Czytam i widzę jak reagują osoby które krytykują convoya. Oczywiście że wystarczy szkiełko lub/i daszek i masz dwie latarki w jednym do lasu/mtb i na szosę.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@dzangyl: convoy oślepia, możesz wrzucać jakieś szkiełka, daszki etc. ale tego faktu nie zmienisz - dioda na środku odbłyśnika już tak musi mieć. Sam jeździłem z convoy, pożyczyłem znajomemu kiedyś i jak jechał z naprzeciwka to waliło po gałach. Miałem daszek drukowany + szkło rozpraszające.
  • Odpowiedz