Aktywne Wpisy

SaintWykopek +1119
Ostatnia cyfra po naciśnięciu plusa to twoja dziewczyna
1. skandynawka
2. włoszka
3. latynoska
4. czekoladka
5. hiszpanka
6. polka witaminka
7. azjatka
8. francuzka
9. nigdy nie będziesz miał dziewczyny
0. filipinka
1. skandynawka
2. włoszka
3. latynoska
4. czekoladka
5. hiszpanka
6. polka witaminka
7. azjatka
8. francuzka
9. nigdy nie będziesz miał dziewczyny
0. filipinka

SaintWykopek +355
Kto miał taką latarkę plusuje
źródło: comment_1668067877x1DtWdeukNlrdCxXZJ8JcI
Pobierz




#motoryzacja #samochody
źródło: comment_16445243992cMrMuOPe42y3o24ZehxxV.jpg
Pobierz@Stulejman_Beznadziejny: to nie do konca tak. SUVy to żyła złota nie tylko dzieķi modzie, ale też debilnym normom, ktore promują cięższe samochody. Więc producenci pchają ludziom SUVy so gardeł.
To już nieaktualne od tego roku zaczyna być.
@Stulejman_Beznadziejny: Rynek oferuje to co wykreowały kretyńskie unijne normy i ułomna metodologia pomiarów (patrzymy ile auto spali przez pierwsze ~100km).
@goferek: źródło takie sobie, no ale nie chciało mi się grzebać: https://spidersweb.pl/autoblog/normy-emisji-spalin-wltp-rde-pytania/
To jest 300kg różnicy, 15-25%.
Moda oczywiście ma tu swoją rolę i pozwala za SUVy golić znacznie więcej pieniedzy niż za normalne samochody.
Linia, która jest w stanie produkować jedno, jest w stanie robić i drugie. Różnice w ilosci materiałów są znikome neśli chodzi o udział w kosztach, trochę wiecej blachy, plastiku, lakieru. Wyposażenie jest to samo dla obu wariantów, podobnie jak układ napędowy, konstrukcja zawieszenia itd.
A
No ale wiadomo że lepszy sedan bez wycieraczki z tyłu i z otwieraną klapą z zawiasami w środku xD
@tellet: nie, SUV lepszy. Moze i ma aerodynamikę kredensu i prowadzi sie gorzej od klasycznego samochodu, ale za to kosztuje tyle, co "normalny" model o segment wyżej, mając mniej miejsca w środku. ¯\_(ツ)_/¯