Twardziel tu eleganzko wyjaśnia ludzi. big up. Dodam od siebie, że jak na 2018, to mogła być jeszcze zupełnie inna gra, i jak najbardziej mogła działać na PS4 w tamtym czasie, w takiej grafice, ale po dodaniu całej zawartości, w pewnym momencie mogło zwyczajnie okazać się, że przestrzelili, i zwyczajnie muszą zrobić downgrade, bo inaczej wyjdzie z tego drugi Cyberpunk. Dla przykładu, pierwsze prezentacje trzeciego Wieśka powstały, gdy nie mieli jeszcze nawet
@pablo397: Najlepsze jest to że większość nagrań na yt to w jakości na niskich/srednich. Nawet na tvgry w tym materiale o ile pamietam nie wyciągneli maxa graficznego co pokazuje pierwszy lepszy gameplay w 4k z full ustawieniami + raytracing.
Masz albo te "debilne" umowy, albo w ogóle nie wydajesz na konsolach, co jest samobójstwem finansowym, przy każdej dużej grze.
@Zgrywajac_twardziela: dużo dziwnych informacji w tym threadzie. Ma ktoś jakieś info o takich umowach? Brzmi jak bs. Jakim cudem Battlefield 3 wyszedł na konsole skoro tak bardzo się różnil od pc że miał nawet obcięte mapy i max 24 graczy na tych mapach (na pc 64)?
@Zgrywajac_twardziela: Zaraz Ci Martyna, znaczy @Exenex powie, że to nie żadna wina g---o konsol tylko tego, że Redzi nie potrafią w optymalizację. ( ͡°͜ʖ͡°)
@SmugglerFan: Bodajże w kontekście Far Cry 3 Ubisoft o tym mówił, jak dobrze pamiętam przy Dishonored 2 też było to omawiane, ale to byś musiał już samemu poszukać, bo ja teraz niestety nie mam czasu Ci tego szukać.
Bodajże w kontekście Far Cry 3 Ubisoft o tym mówił, jak dobrze pamiętam przy Dishonored 2 też było to omawiane, ale to byś musiał już samemu poszukać, bo ja teraz niestety nie mam czasu Ci tego szukać.
@Zgrywajac_twardziela: tak jak mówisz. Dobrym przykładem jest GTA V które jest bajecznie dobrym portem na PC (pierwsze były na konsole), gra działa płynnie nawet na starszym sprzęcie, optymalizacja cudowna. Potem RDR2 które r---------a nawet najmocniejsze PC bo rockstar c---a włożył w optymalizację.
@SmugglerFan: Jak będę miał czas to Ci później podeślę linki. Generalnie dotyczy to gier multiplatformowych które mają premierę w tym samym dniu na wszystkim. To co podałeś wychodziło na PC po czasie.
@Zgrywajac_twardziela: ok, to czekam na linki. gears 4 wyszlo w tym samym dniu (chociaz lepszym przykladem bylby gears 5, ktore tez wyszlo w tym samym dniu. battlefield 3 tez. tylko days gone nie.
@mel0nik: Po lewej szaro-bura gra rodem z 2007 roku, a po prawej widac kolory i az chce sie eksplorowac. Jedynie nie rozumiem, po co pokazywac gre na prawie 4 lata przed premiera, przeciez wiadomo ze sie wszystko zmieni po drodze.
Dobrym przykładem jest GTA V które jest bajecznie dobrym portem na PC (pierwsze były na konsole), gra działa płynnie nawet na starszym sprzęcie, optymalizacja cudowna. Potem RDR2 które r---------a nawet
~ @Exxan
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
#dyinglight2
Dodam od siebie, że jak na 2018, to mogła być jeszcze zupełnie inna gra, i jak najbardziej mogła działać na PS4 w tamtym czasie, w takiej grafice, ale po dodaniu całej zawartości, w pewnym momencie mogło zwyczajnie okazać się, że przestrzelili, i zwyczajnie muszą zrobić downgrade, bo inaczej wyjdzie z tego drugi Cyberpunk.
Dla przykładu, pierwsze prezentacje trzeciego Wieśka powstały, gdy nie mieli jeszcze nawet
ale żenada xD
@Zgrywajac_twardziela: dużo dziwnych informacji w tym threadzie. Ma ktoś jakieś info o takich umowach? Brzmi jak bs. Jakim cudem Battlefield 3 wyszedł na konsole skoro tak bardzo się różnil od pc że miał nawet obcięte mapy i max 24 graczy na tych mapach (na pc 64)?
Bodajże w kontekście Far Cry 3 Ubisoft o tym mówił, jak dobrze pamiętam przy Dishonored 2 też było to omawiane, ale to byś musiał już samemu poszukać, bo ja teraz niestety nie mam czasu Ci tego szukać.
@Zgrywajac_twardziela: wiec uwazam to za fejka
znalazlem na szybko takie cos https://www.gamefront.com/games/gamingtoday/article/report-ubisoft-intentionally-downgrading-the-division-on-pc ale tu nic nie pisze ze sony/microsoft tego