Wpis z mikrobloga

niesamowite jak techland zdołał poprawić grę i usprawnić ją w każdym aspekcie przez te 3 lata. Czapki z głów. Kapitalna robota.


@mel0nik: Heheh, tak też na to zwróciłem uwagę. Trzeba być ślepym aby taką opinię napisać i jeszcze popierać porównaniem video.
  • Odpowiedz
@mel0nik:
Przecież to jest efekt multiplatformowości, ta gra ma działać na Xbox One S czy podstawowym PS4, które są sprzętowymi dinozaurami. Można niby obwiniać studio, że nie zrobili inaczej wyglądającej, ładniejszej, gry dla current genów, ale pewnie obowiązują też umowy z producentami konsol które nie pozwalają zrobić wyraźnie brzydszej gry dla starej generacji.
Problem ten bodajże był swego czasu omawiany na przykładnie Far Cry 3, który został dość mocno przycięty graficznie
  • Odpowiedz
@Zgrywajac_twardziela: ale o czym tu dyskutować, skoro masz sprany łeb propagandą pt. "wszystko to wina konsol".

Komiczne jest to, że nawet kierunek artystyczny ktoś potrafi na konsole zwalić xD

EDIT: No i co to za wymówka, w 2018 nie znali specyfikacji ps4?
  • Odpowiedz
@pan_warell:
Ty masz prany mózg, tym że hurr durr wszyscy twórcy specjalnie brzydkie gry robią xD Wytłumacz mi jedno, po co twórcy mieliby robić brzydszą grę jak mogli ładniejsza? Mieli ładniejszy styl graficzny i zmienili na brzydszy, żeby @pan_warell miał co hejtować, czy jak? xD Sztuka optymalizacji gier to jest sztuka kompromisu, by to dobrze działało trzeba tu i tam przyciąć grafikę, a jak gra ma działać na starym gówno sprzęcie
  • Odpowiedz
@Zgrywajac_twardziela: Masz sporo racji, ale po pierwsze twórcy od początku znali specyfikacje PS4, dlaczego więc zrobili taką prezentację? Jak dla mnie to zwykle oszustwo jak downgrady Ubi, po drugie zmieniła się nie tylko sama grafika ale też styl artystyczny na bardziej jaskrawy.
  • Odpowiedz