Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem lekarzem i mam dość swojej pracy, dojeżdżania do pracy 100km i innych nieprzyjemnosci. Chce zacząc uczyć się programowania, bo szanuje podejście do pracownika i jestem przeciwny temu jak wygląda cała ochrona zdrowia w Polsce. Miałem do czynienia z angularem, c++ i javą dawno temu.
Od czego powinienem teraz zacząć, żeby załapać się na staż i czy sytuacja jest tak marna jak piszą tutaj niektórzy. że pracy nie ma, a na staż ciężko się dostać?

#it #praca #korpopraca #korpo #pracbaza #programista15k

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61f564fe99f26e000a5cfe69
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
  • 14
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Jest mnóstwo pracy. W mojej firmie i w większości innych programistów szuka się non stop. Tylko trzeba coś umieć. Junior ma ciężko, bo przeważnie szukamy kogoś, kto może od razu w skoczyć do projektu i pomagać.
Ucz się (dowolnego języka), rób portfolio i aplikuj, gdzie się da. Jak Ci zależy, to w ciągu pół roku spokojnie coś znajdziesz.
  • Odpowiedz
OP: @Creamfields: tak koło 2018 roku, to dawno

Was to bawi a mnie zupełnie nie. Mój szef jest furiatem, wyzywa mnie i zespół. Nie daje urlopów, kadry nie reagują, dyrektor mówi że "wie ale nic nie może zrobić" i tak to się kręci. Szpitala zmienić nie mogę bo jestem rezydentem i nie ma innego ośrodka w województwie. Zarabiam tyle co w Biedronce na kasie ale na kasę nie musiałbym dojeżdżać
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: na staz ciezko,
Nie jestem programista, ale github i wlasne projekty wrzucasz + konto na likedin i laski z HR same pisza. Najlepiej CV po angielsku, co by HRy co polują na ludzi dla duzych korpo mogly CIebie tez tam wcisnac.