Wpis z mikrobloga

@Popularny_mis: Myślałem o camry, świetne auto i nawet fajnie wygląda (jak na Toyotę) ale ja głównie w zimie auta potrzebuję żeby na dechę śmigać a jak sprawdzałem to w wersji platinum nie dało się ani dobrać haka, ani składać siedzeń z tyłu, nawet opcji montażu niczego na dachu nie było, więc u mnie odpadło tylko i wyłącznie przez to.
  • Odpowiedz
@Barteqmasi: Długa lista, ale generalnie testowałem model 3 i tak średnio mi podszedł (nawet dodawałem tutaj wpis z krótkim opisem pierwszych wrażeń) a potem wsiadłem do P2 i Tesla już zupełnie nie była brana pod uwagę. No i też podobnie jak z BMW pozostaje też kwestia użytkowników Tesli i tego jak mi się kojarzą ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@websterpl1: Tak ogólnie to irytują mnie trochę fanboje Tesli, bywają toksyczni i traktują każdą krytykę marki lub Elona jak atak wymierzony w godność ich matek :D Poza tym w Norwegii za to coraz częściej spotykam się z opiniami (a zdarza mi się też widzieć na własne oczy), że kierowcy Tesli na drogach to agresywni frustraci. W sumie czemu się dziwić, dzięki ulgom podatkowym człowiek, który kiedyś mógł sobie kupić co
  • Odpowiedz
@Menelowe_plus: Od razu zastrzegam, że to tylko moje doświadczenia (MB c350e) i paru znajomych (outlandery phev, passaty gte). Założenia plug-inów są dobre, ale przy codziennym ładowaniu i jeździe stricte elektrycznej (np. praca-dom) zbyt mocno po tyłku dostaje bateria (za mała pojemność do wyciąganej mocy), przełączając na hybrydę po tyłku dostaje silnik (bo wiecznie niedogrzany). Dodatkowo spalanie zawsze 2-3l wyższe niż w katalogach a na autostradach to już w ogóle więcej
  • Odpowiedz
@Stashqo: niestety spalanie powyżej katalogu to jest plaga, a najbardziej zawiodłem się na moim volvo które miało palić 6 a pali 11. chyba tylko raz w octavii widziałem żeby sie zgadzało, było naprawde dobre i byłem w szoku
  • Odpowiedz