Wpis z mikrobloga

Wypowiedziałem przez infolinię umowę o konto w #pekao (konto przeniesione z #ideabank). Mam potwierdzenie tej dyspozycji. Okazało się, że konto nie zostało zamknięte i zostały naliczone opłaty za kolejny miesiąc. Zgłosiłem to przez wiadomość w #pekao24, to mi odpisali że mam zamknąć konto listownie albo osobiście i w ogóle nie odnieśli się do już złożonego wypowiedzenia. Chciałem więc złożyć reklamację przez pekao24 zgodnie z informacją z ich strony "Po zalogowaniu wejdź w Oferty i wnioski, a w sekcji Usługi w panelu Reklamacje wybierz typ reklamacji...". Oczywiście w sekcji Usługi nie ma panelu Reklamacje (sprawdzone na dwóch przeglądarkach).
Reasumując, nie polecam tego banku.
#bank #banki #bankowosc
  • 4
@szynka_reksia: z ciekawości sprawdziłem i w Pekao24 w sekcji usługi są reklamacje, na samym dole strony. Są tam dwa przyciski, jeden do reklamacji związanej z transakcjami, opłatami, przelewami, a drugi z produktami bankowymi i obsługą w placówkach.
@szynka_reksia: o widzę, że masz w ogóle inaczej podpisany link usługi, bo ja po nazwą "USŁUGI" mam "Dyspozycje, wnioski, reklamacje, PekaoID", Ty masz tylko "Dyspozycje, wnioski"

Pewnie klienci z Idea są jakoś inaczej oflagowani i nie widzą części usług, z tym, że akurat reklamacje chyba nie powinny być od tego zależne, może jakiś błąd. Jak Ci się chce to zgłoś im ten błąd mailowo, ciekawe co odpiszą :)
Z tego co