Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem z zawodu programistą co samo w sobie bardzo bym lubił gdyby nie jeden problem. Nie wiem czy nie powinienem sam zacząć się leczyć, czy co z tym zrobić, bo aż tak mnie to denerwuje, że utrudnia mi ostatnio życie. Jestem chłopem, a wkurzają mnie brzydcy współpracownicy xD