Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
#mechanikasamochodowa #mechanika

Cześć Mirki, wczoraj oddałem samochód z sprzęgłem do wymiany. Sprzęgło z eBaya "old stock owe" z konta, które posiada 35k opinii w tym 100% pozytywnych. Wróciłem odebrać auto wieczorem. Składali już zaciski to stwierdziłem, że czekam. Minęła nie cała godzina, gdy wsiadł do auta by tam ustawić pedał sprzęgła i po prostu ruszyć. No ale ruszyć nie mógł, po 10 minutach palenia sprzęgła uniósł się dym. Po czym stwierdzili, że jakieś gówno kupiłem i stare sprzęgło było lepsze. Jaka jest szansa, że rzeczywiście mają rację, czy to nie jest wina mechanika który montował?
Nie znam się, chciałbym jako laik samochodowy w normalny sposób to wyjaśnić.
  • 8
@adrian-muffinz: Ebay to rak jeżeli chodzi o opinie. Negatywne kasują bez problemu, a kupić pozytywne to chwila moment. Miałem przygodę z wtryskami do bawary, zamówiłem z konta 40k pozytywów i 10 lat na ebay, a dostałem atrapy z AliExpress… całe szczęście udało się odzyskać i kasę za sprzęt i „depozyt”
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kao3991: też mnie zastanawiało po co on je pali przez te 10 min czy dłużej. Stwierdziłem, że może tak ma być, w końcu doświadczony człowiek w garażu, więc wie co robi. Kilku innych mechaników dookoła nic nie mówi. To chyba git dopóki nie ten dym i stwierdzenie, że gówno ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@UmrzecZmilosci: już dostałem odpowiedź od sprzedawcy, że ich części to top quality i jest to niemożliwe. Zapytał się jeszcze o numer rejestracyjny by upewnić się, że dobrze dobrałem sprzęgło do mojego modelu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@adrian-muffinz: no i to jest minus kupowania częsci samemu żeby parę złotych oszczędzić. Sprzedawca mówi że sprzedał dobrą, mechanik mówi że założył dobrze, a Ty teraz płać drugi raz za części i za robotę :P
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0