@Ignacy_Loyola: w jakim sensie? I podaj przykład gry, gdzie twoim zdaniem system rozwoju postaci jest zrobiony na świetnym poziomie, bo mnie to ciekawi jako, że lubię RPG
@Ignacy_Loyola: tak? Nie wiem co ci tam przeszkadzało. Definitywnie jedna rzecz na plus - bonusy z mikstur i żywności nie liczą się już do progów u nauczycieli.
@Ignacy_Loyola: Nie wiem co dokładnie masz na myśli ale nie trzeba wybijać w każdym rozdziale całej wyspy żeby dawać radę dalej. Nie trzeba też kisić różnych bonusowych przedmiotów przez całą grę bo ilość waganych punktów nauki nie bierze pod uwagę tych bonusów. Nie ma też triku z podbijaniem statow do 1 pkt poniżej kolejnego progu żeby zrobić kolejne 5 pkt po taniości - jest to skorygowane przez twórców moda.
naprawiony jest, punkty z bonusów są oddzielone ok uczonych (
@Antybristler: to ja chyba jakiegoś buga miałem, bo miałem 27 zręczności i żeby zdobyć 5 kolejnych musiałem wydać 7 punktów nauki (3+2*2=7, zgadza się), a jak wypiłem miksturę zręczności to musiałem już wydać 10 punktów, czyli tak jakby dobiło mi do 30...
#gothic #kronikimyrtany
Nie wiem co dokładnie masz na myśli ale nie trzeba wybijać w każdym rozdziale całej wyspy żeby dawać radę dalej. Nie trzeba też kisić różnych bonusowych przedmiotów przez całą grę bo ilość waganych punktów nauki nie bierze pod uwagę tych bonusów.
Nie ma też triku z podbijaniem statow do 1 pkt poniżej kolejnego progu żeby zrobić kolejne 5 pkt po taniości - jest to skorygowane przez twórców moda.
@Antybristler: to ja chyba jakiegoś buga miałem, bo miałem 27 zręczności i żeby zdobyć 5 kolejnych musiałem wydać 7 punktów nauki (3+2*2=7, zgadza się), a jak wypiłem miksturę zręczności to musiałem już wydać 10 punktów, czyli tak jakby dobiło mi do 30...