Wpis z mikrobloga

podobno duzo części z gp pasuje, jak tak to części typu rozrząd itd kosztują grosze :p sam użytkuje gp i eksploatacja jest mega tania


@skeeto666: ja właśnie GP / Evo szukałem ale trafiło się to coś no i mam lekki dysonans. Tylne zaciski hamulcowe prawie 600zł sztuka. Reszta części faktycznie była tania (2 sprężyny, klocki, linka ręcznego, wybierak skrzyni).
ja mam gp


@skeeto666: ja właśnie szukałem Punto w 3 drzwiach. Jak na auto klasy B ma naprawdę spoko wygląd i jest mniej kontrowersyjny. Ex miała 500 i fiat wie jak 'in to' małe auta. W 500 byłem w stanie usiąść za dziewczyną (1,73m) i dało się jechać. Tutaj z tyłu można posadzić co najwyżej Tywin'a Lannistera ( ͡° ͜ʖ ͡°)
no i polska hybryda ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@skeeto666: uwielbiałem podtlenek LPG zawsze. Pożyczane Renault 19 od taty i setki kilometrów w jeden wieczór za grosze. Moje pierwsze 100kKm zrobiłem na LPG (ʘʘ)
a jaka wersja jeśli chodzi o moc?


@Gent: to skomplikowane. Ogólnie odchamiam to auto. Ktoś zamontował turbo o zmiennej geometrii i inny dolot. Krótsze sprężny już wymieniłem (jedna była uszkodzona) Trochę dziwne bo rok temu (faktura) był zrobiony cały rozrząd z pompą, tarcze na obu osiach, klocki itd. Sądząc po tym co siedzi to QV+Essesse czyli 180KM. Filtr stozkowy pomijam i chcę wrócić do fabryki.
@el_Danone: zamiast odchamiać, to zhamuj go ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeżeli ktoś zmienił turbo i dał luźniejszy dolot, to na 90% wgrał też inny soft i tego na pewno bym nie ruszał docelowo skoro sprężarka jest inna

No i gratki bo alfy to rarytas tutaj, dużo bardziej niż w Polsce. Może niedoceniany, ale mało tego jeździ