Wpis z mikrobloga

Moim zdaniem, to redzi #!$%@? upierając się na swój silnik. Co innego jak by gra miała być w TPP a nie FPP. Ale jak się już uparli na FPP, to mogli kupić licencję na Unreal Engine 4, olać technologię a zająć się to co im wychodziło do tej pory - imresyjną historią. Ale nie, licencja na silnik za droga. I jeszcze by poszło na starych konsolach jak należy. Zamiast tego wydajmy cały hajs na Keanu i cyk pora na CSa, do zobaczenia za 7 lat xD
#cyberpunk2077
  • 2
@Prezydent_Polski: Własny silnik to nie jest zły pomysł. Spójrz, że czołowi gracze na ryku zazwyczaj mają swoje silniki.

Tyle, że własny silnik to jest kupa roboty. Szczególnie jak do tej pory silnik był pisany pod wiedzmin a teraz nagle musisz zrobić miasto. Wiec i silnik trzeba dostosować itp. No i coś im nie wyszło bo mają problem z kolizją obiektów.

Z resztą wiesz to też nie jest tak, że sobie powiesz
Z resztą wiesz to też nie jest tak, że sobie powiesz no teraz bedziemy robić gry na UE. Przecież musisz mieć ludzi co pracują na UE.


@Variv: przynajmniej łatwiej o ludzi, którzy pracują/pracowali na UE niż o ludzi, którzy napiszą Ci nowy silnik i to nie od zera tylko na podstawie już istniejącego RED engine. Tym bardziej, że do UE jest chociaż dokumentacja i wsparcie od Epica.