Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 97
Mirki i mirabelki jak ktoś ma mocne nerwy to polecam zakupy online w MediaMarkt. Ja nie mam już sił i chęci, cała sprawa najprawdopodobniej skończy się w sądzie gdyż kontakt z infolinią MediaMarkt to droga przez mękę, już politycy PiS są bardziej kompetentni niż osoby odpowiedzialne za kontakt w serwisie #mediamarkt

02.12.2021 zamówiona konsola PS5 + stacja dokująca + pad + dwie gry oraz słuchawki i kamera. Po otwarciu przesyłki brak konsoli. Nie że została skradziona ale w ogóle nie została spakowana gdyż nie zmieści się do takiego kartonu. Faktura VAT wystawiona na całość zamówienia spakowano połowę. Nikt nie informował mnie o brakach na magazynie. Zero maila zero kontaktu. "Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi".

Pierwszy telefon na infolinię w piątek:
- "Zapewne doszło do pomylki. Na pewno zostanie wysłana druga paczka z innego magazynu. Zaznaczyłam żeby się ktoś z panem pilnie skontaktował"

Sobota znów kontakt z infolinią:
-"Sprawa jest weryfikowana na magazynie centralnym. Będziemy się z panem kontaktować"

Poniedziałek dalej brak kontaktu ze strony MediaMarkt zarówno telefonicznie jak i mailowo. Kolejny telefon na infolinię:
-"Czekamy na odpowiedź centrali. Ponownie wpisałam prośbę o pilny kontakt."

Wtorek, kolejny dzień chowania głowy w piasek i przerzucania się odpowiedzialnością.
-"Niestety ale otrzymałam odpowiedź że nie mamy już konsoli na magazynie."

Żądam zwrotu pieniędzy. Dostaje informacje że mam na swój koszt(sic!) odesłać to co przyszło żeby otrzymać zwrot za fakturę (ale jak mam odesłać całość skoro jej nie otrzymałem!)

Środa kolejny dzień z infolinią MediaMarkt. Oczywiście to ja mam dzwonić gdyż oni mają mnie głęboko w poważaniu.
-"Sprawa jest weryfikowana na centrali. Ja ze swojej strony wysyłam ponowna prośbę o kontakt"

Czwartek. Kolejny dzień z infolinią MediaMarkt już nawet zdążyłem się nauczyć numeru zamówienia na pamięć po tylu połączeniach.
-"Proszę o cierpliwość sprawa została przekazana do centrali, czekamy na odpowiedź."

Ja się pytam co chcecie weryfikować?! To że wysłaliście połowę zamówienia wystawiliście fakturę na całość i udajecie że wszystko OK? Czy może nie macie pieniędzy żeby zrobić zwrot za niedostarczony towar.

Szczerze to nie polecam nikomu zakupów w MediaMarkt gdyż nigdy nie spotkałem się z takim niekompetentnm oraz opieszałym serwisem. Infolinia leży i jedyne co robi to przekazuje informacje, magazyn nie pakuje połowy zamówienia i uznaje je za zrealizowane. Centrala od 4 dni zastanawia się co zrobić a ja nie mam ani konsoli, ani pieniędzy ani nawet jakiejkolwiek wiadomości odnośnie wyjaśnienia tej sytuacji.

Podsumowując MediaMarkt to najgorszy sklep z elektroniką w jakim miałem okazję kiedykolwiek zrobić zakupy i najbardziej niekompetentna infolinia oraz serwis internetowy.

Radzę zmienić slogan reklamowy na "Media Markt tylko dla cierpliwych idiotów"...

#mediamarkt #ps5 #afera #krecimymalysza #niedlaidiotow
  • 46
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@m4ni3k1337: Ale ja dostałem wiadomość że zostanie zrealizowane zamówienie. Mało tego dostałem fakturę do tego zamówienia. Zero kontaktu ze strony MediaMarkt. Aktualnie to nie mam ani konsoli ani 3k za konsole bo nikt nie potrafi odpowiedzieć co robić w tej sytuacji. Szkoda czasu i straconych nerwów...
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@m4ni3k1337: od 4 dni nie potrafią się odnieść do sprawy. To jakieś totalne nieporozumienie. Gdzie ja teraz kupię konsole PS5 w tej cenie? Specjalnie zamawiałem wcześniej żeby nie obudzić się z ręką w nocniku a tutaj nie dość że ręka w nocniku to jeszcze po łokieć w gównie. Gdyż 3k nie zleci mi nagle z nieba...
PS5 + stacja dokująca + pad + dwie gry oraz słuchawki i kamera

To wszystko FVAT na firme?

ale w ogóle nie została spakowana gdyż nie zmieści się do takiego kartonu

Rozumiem, że sprawdziłeś przy kurierze, bo zaniepokoił Cię fakt, że do tak małej paczki nie zmieściła się konsola?
Dlaczego nie odmówiłeś przyjęcia niekompletnego zamówienia?

Masz jakieś dowody, zdjęcia, film, oświadczenie czy tylko domniemanie, że zabrakło konsoli?

Skoro dostałeś towar niekompletny, niezgodny