Wpis z mikrobloga

Niesamowite jest że w uzasadnieniu jest dowód na brake check Verstappena (spowolnienie o 2.4g) - a wy Verstappeniarze i tak płaczecie i krzyczycie maFIA. #!$%@?.
#f1
  • 18
  • Odpowiedz
@cohontes: Ale #!$%@?, o czym ty gadasz? przecież ta kara nie jest za hamowanie ogólne, z 8 biegu na 3 - Hamilton też zwolnił. To jest kara za brake check na 3 biegu, ze 140 do 110 km/h, co spowodowało 2.4g spowolnienia, i wtedy Hamilon się wpakował w Verstappena.
  • Odpowiedz
@turism0: #!$%@? xD bo siedział mu na dupie i węszył spisek, wy naprawdę jesteście tacy jebnięci? To teraz niech ktokowielk jedzie HAMOWI na dupie i przypadkiem nie zdąży wyhamować.
  • Odpowiedz
@cohontes: tak bardzo szukasz jakiegoś argumentu że ja #!$%@? xD Oczywiście że Hamitlon nie powinien dla własnego dobra, jechać tak blisko Verstappena - ale też nie ma żadnego przepisu że nie mógł tak jechać. To nie polska drogówka, że zawsze ten z tyłu jest winny.
  • Odpowiedz
To jest kara za brake check na 3 biegu, ze 140 do 110 km/h, co spowodowało 2.4g spowolnienia


@turism0: Chłopie, ale jak ty chcesz PRZEPUŚCIĆ na samej końcówce wyścigu najważniejszego konkurenta?

Powoli i jeszcze długimi zamrugać? To F1, tutaj przepuszczenie ma trwać 0,1 sekundy, ma być #!$%@?ęcie w hamulec by ten z tyłu, który oczywiście ma info o przepuszczaniu przesunął się z boku na MAX METR za przedni zderzak i rura/ogień
  • Odpowiedz
@turism0: typie, przejazd przez zakręt w bolidzie F1 moze sięgać 6G, internet mowi ze normalne hamowanie w bolidzie F1 to ok. 5G a tu wychodzi FIA z strasznym przyspieszeniem 2,5g czyli połowa siły ktorą mają normalnie. Zaslonili się liczbami żeby mieć jakąkolwiek argumentację
  • Odpowiedz
@kupkesobieciagne: Ale nie rozumiem o czym mówisz za bardzo. To nie ja kłócę się z decyzją sędziów podpartą telemetrią.

Jak się kogoś przepuszcza, to się zjeżdza z linii wyścigowej. Chyba bardzo prosta sprawa nie? Nigdy nie byłeś na torze raczej patrząc na te farmazony.
  • Odpowiedz
@kfpwa: no nie wiem jak dla Ciebie, ale ja tutaj nie widzę błędu w matematyce... Skoro mają przeciążenia 5g w zakrętach, to na hamowaniu na bardzo krótkim odcinku czasu spokojnie może wynieść 2.5g. Zresztą, o czym my gadamy, przecież to są suche liczby które wychodzą w danych... Jak można z tym się kłócić?
  • Odpowiedz
@turism0: Akurat na torze, jakbyś przepuszczał kogoś, zjeżdżając z linii wyścigowej, to by cie #!$%@?, bo na trackdayach wyprzedza się z lewej strony. - Nigdy nie byłeś na torze.

Max zrobił wszystko jak najbardziej w porządku, zostawił z lewej strony miejsca na kilka bolidów, szybko przyhamował po dostaniu info o przepuszczeniu. Tutaj liczą się setne sekundy.
  • Odpowiedz
@turism0: typie ty czytać nie umiesz XD Napisalem ze verstappen zahamował z siłą o połowę mniejszą niż podczas normalnego hamowania. Jakby to był tak straszny brake-test jak uważają to ta siła powinna być chociaż porownywalna z siłą normalnego hamowania a nie dwa razy niższa
  • Odpowiedz
@kupkesobieciagne: #!$%@? jakieś straszne głupoty xDDD za każdym razem, nie ważne w którą stronę jest zakręt to zawsze przepuszcza się po lewej stronie?

nie wiem na jakich torach i na jakich wyścigach się ścigasz, ale w wyścigach w których panuje jakaś logika i zdrowy rozsądek, jak ktoś kogoś przepuszcza (bo ma np niebieską flagę) to ustępuje mu miejsca na linii wyścigowej i zjeżdza się na bok. Obejrzyj sobie np takie F1,
  • Odpowiedz
nie ważne w którą stronę jest zakręt to zawsze przepuszcza się po lewej stronie?


@turism0: Tak, na track dayach zawsze przepuszcza się po lewej stronie.

Nie byłeś na track dayach, penis wiesz jak wygląda tor za kierownicą.
  • Odpowiedz
@kupkesobieciagne: Ale co mnie #!$%@? jakieś trackdeje obchodzą? Co ty w ogóle chcesz udowodnić? Tak, na trackdeju nie byłem. Jeżdzę na gokartach, przepuszczam ludzi zjeżdzając z linii wyścigowej, nikt mnie nigdy nie #!$%@?ł z toru.

#!$%@? głupoty o jakimś przepuszczaniu które jest oderwane od logiki i chcesz je aplikować do F1. Nie rozumiem cię gościu
  • Odpowiedz
Ale co mnie #!$%@? jakieś trackdeje obchodzą?


@turism0: Nic maja cie nie obchodzić, bo tylko napisałem, że nawet nie wiesz jak to wygląda zza kierownicy, a ty zacząłeś tylko o tym teraz gadać.

#!$%@? głupoty o jakimś przepuszczaniu które jest oderwane od logiki


Nara, szkoda czasu na ciebie. XD
  • Odpowiedz