Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#medycyna #zdrowie #bekazpodludzi #mirkokoksy
Jestem asystentką medyczną, w środę mieliśmy na badaniach typową polską pacjentka - która obrazuje jak żyje wielu polaków.
Baba 40 kg nadwagi - 37 lat.
- Panie doktorze, boli mnie kręgosłup, brzuch, mam "sraczki", w klatce mnie boli itp.
Lekarz zrobił jej usg no i kazał mi notować ale to jest mało istotne.
No i potem przeprowadza wywiad.
Pali Pani?
- tak
Ile ?
- paczkę dziennie
Ile Pani pije wody dziennie ?
- Tzn
No wody, czystej wody ?
- chyba nic.
To co Pani pije
- butelkę coli, 2 puszki tajgera, kawę
I tak codziennie ?
- Tak
Co pani zje za cały dzień ?
- tzn ?
No co Pani je na śniadanie, obiad, kolację, w ciągu całego dnia
-no na śniadanie np. zupkę chińską, parówki. Na obiad pizzę, może raz w miesiącu coś gotuje, na kolację czipsy
Co Pani je oprócz tego
- no pewnie codziennie zjem tabliczkę czekolady, snikersa i wiele innych.
A gdzie Pani pracuje ?
- jestem księgową
A ma Pani jakoś aktywność fizyczną w ciągu dnia ? Uprawia Pani jakieś sporty ?
- Nie
A ma Pani taką bransoletkę do liczenia kroków
- Tak
No i ile Pani robi średnio dziennie
- z 2 tysiące.
No i Pani przychodzi do lekarza i u lekarza szuka Pani przyczyny swojego stanu zdrowia ?
- No tak, a gdzie ?
Gdzie ? Żywi się Pani jak kosz na śmieci i do tego tyle samo się Pani rusza co ten kosz. Jeszcze kilka lat takiego trybu życia i jak Pani nie umrze na jakiś zawał, to zostanie Pani inwalidą.
I serio babka z wielkim oburzeniem potraktowała tą diagnozę, Bo przecież wszystko jest dla ludzi. Przecież jak sprzedają to w sklepach to nie może to być trujące.

A lekarz do niej tak.
Wypija Pani po 2 litry coli dziennie i twierdzi Pani, że to jest to samo co woda. Ja mam świadomość, że ten test jest niemiarodajny bo to w końcu dwa różne organizmy. Ale proszę sobie kupić jakiegoś pierwszego lepszego kwiatka doniczkowego i proszę go podlewać zamiast wodą to colą i zobaczyć jakie będę efekty, skoro dla Pani cola jest na równi z wodą.