Aktywne Wpisy
![open_or_die](https://wykop.pl/cdn/c0834752/599b0db86b4631a7c3c4fe99bb18ff3cc81d0304cd743dfdcb406fc51ec3f34b,q60.jpg)
open_or_die +1322
Moja wieś nie zawiodła xD
Na 330 mieszkańców tylko 1 osoba oddała głos na kandydata z listy KO i bylem to ja xD
#wybory
Na 330 mieszkańców tylko 1 osoba oddała głos na kandydata z listy KO i bylem to ja xD
#wybory
![Kruk_98](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Kruk_98_o0dfAE6Dwo,q60.jpg)
Kruk_98 +1283
Babcia sie popłakała jak powiedziałem że na schetyne głosowałem do senatu XDDDDD i zaczęła mi mówić że przez moje pokolenie ruskie nas napadną, wspaniały moment, czekałem na niego 8 lat a smaku dodał hymn niemiec który puściłem żeby leciał w tle podczas rozmowy #wybory
Przedwczoraj gdy tylko wróciłem z pracy do domu to różowy powiedziała że chyba się coś zepsuło bo expander Wi-Fi, który był podłączony do wieży, nie świeci i coś w środku trzaska jakby zwarcie.
No więc spakowałem urządzenie i dowód zakupu w postaci wyciągu z konta ( paragon gdzieś się stracił) i ruszyłem do sklepu zareklamować urządzenie.
Doprowadzony przed oblicze kierowniczki sklepu, wyjaśniłem na czym polega problem i zostałem poproszony o paragon. Odpowiedziałem, że niestety nie posiadam i że mam jedynie wyciąg z konta.
I tu zaczynają się schody bo kierowniczka stwierdziła iż wyciąg z konta w tym sklepie nie daje mi podstaw do reklamacji i tu pokazuje mi kartkę przy kasie na której widnieje informacja że zwrotu można dokonać tylko z paragonem i wg niej to samo tyczy się reklamacji.
Na nic moje tłumaczenia że wyciąg z konta jest wystarczająca przesłanką do zgłoszenia reklamacji. Próbowałem jej nawet pokazać oficjalne stanowisko UOKiK w tej sprawie co skwitowała słowami "ona nie ma czasu na czytanie takich rzeczy w internecie".
Nie ulegałem i w końcu zgodziła się przesłać to gdzieś wyżej jednakże od razu stwierdziła że bez paragonu ta reklamacja zostanie odrzucona.
Na moje pytanie jak zostanę poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji (nie chciała wziąć maila ani telefonu bo RODO) kazała się zgłosić co jakiś czas do sklepu. W końcu wymusiłem na niej by wzięła mój nr telefonu i w ten sposób mnie poinformowała.
Oczywiście od razu po wyjściu wykonałem telefon do rzecznika praw konsumenta i po przyjściu do domu, za jego poradą, napisałem maila do Dealz z prośbą o wyjaśnienie czy to oficjalne stanowisko firmy czy tylko widzimisie kierowniczki sklepu.
Cóż jestem ciekawy jak to się dalej rozwinie. Zdarzało się mi już zgłaszać reklamacje na podstawie wyciągu z konta i nigdy nie miałem z tym problemu aż do wczoraj. Ba! Sprzedawcy jeszcze drukowali mi WZ by w razie kolejnej reklamacji przyspieszyć proces.
Jak ktoś jest ciekawy to dam znać jak się sprawa rozwinie.
#reklamacja #gownowpis #zalesie #gorzkiezale #oszukujo #prawo #zakupy #niewiemjaktootagowac
Komentarz usunięty przez autora
A czy rekojma nie jest tylko przy kupowaniu nie stacjonarnie w sklepie?
Oki dobrze wiedzieć. Myślałem, że tylko przy kupowaniu przez neta.
Cóż "ignorantia iuris nocet".