Wpis z mikrobloga

@Tommy_Shelby: Od gry, bo może tak ma być i może nie ma dobrej optymalizacji.

Bo freesync wcale nie daje płynności, jak masz 144hz. Wtedy musiałbyś mieć te 140 fps cały czas by czuć płynność.

Może ram? Wypadałoby 3600mhz cl16 mieć minimum w 2 kościach.

Potem system.

W sumie użycie GPU też warto sprawdzić czy leci na 99%.
@Tommy_Shelby: Ale po co te ograniczenia do 100 fps? Chodzi o to, że jak masz monitor 144Hz to musisz mieć 144Hz dla płynności.

3200 cl16 trochę za mało, ale wymiana może 10 fps by dała. Zależy jaka to gra. Jak jakieś CSy Go i inne multili siedzące na procku to czasem i 30 fps to daje.
@mamnatopapiery: stery zawsze najnowsze, jeśli chodzi o fps właśnie nie sprawdzałem zew aplikacja tylko w grze, zresztą już się tworzy plik instalacyjny windowsa, jeszcze przychodzi do głowy połączenie z siecią bo mam w sposób chałupniczy połączony kabel internetowy ale nie wpływa to na niski ping i pakiety
Monitor mam do 144, jak zmieniam częstotliwość odświeżania do 100 i fps również ograniczam problem dalej występuje


@Tommy_Shelby: Tylko po co? Jak masz 144Hz to masz mieć 144 fps i to najlepiej stabilne, byś odczuwał płynność. 100 fps to ograniczenie, które będzie dawało szarpanie i spowolnienia. Po prostu jest za mało fps. Wszyscy zwolennicy monitorów 144Hz muszą zrozumieć, że ich karty nie będą dawać rady w większości gier. Zresztą masz jeszcze
@Tommy_Shelby: FIFA tnie też na single player? Bo w necie to inne czynniki wchodzą w grę. No i nie licz cutscenek, bo tam są spadki do 30 fps.

Przydałoby się pomonitorować 0.1 i 1% lows z MSI Afterburner (trzeba użyć benchmarka, np. w ustawieniach ustawić sobie na num + i num - by włączać lub wyłączać). Pokazać też cały wykres afterburnera podczas grania, najlepiej z momentów kiedy się tnie. Mieć też