Wpis z mikrobloga

Poliftowy Lanos T150 występował u nas jedynie jako hatchback. Można go odróżnić głównie po tylnych lampach, które otrzymały bardziej wyraziste klosze.

A na Ukrainie licencję na Lanosa wykupił AvtoZAZ i klepał go jako ZAZ Lanosa, a następnie ZAZ Sensa. Występowała tam i częściej jest obecnie widywana bardziej prestiżowa wersja sedan. Ukraińskie Lanosy mogły występować z jednostkami napędowymi MeMZ 1.3 na gaźniku oraz 1.4 benzynka.

#rzetelnafura
#samochody #motoryzacja #carspotting #carboners #daewoo
DerMirker - Poliftowy Lanos T150 występował u nas jedynie jako hatchback. Można go od...

źródło: comment_16361042198YTqDlCZOaczkIZYyZXB19.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
sedan = prestiż

hatchback, liftback = bieda


@DerMirker: Z tego prostego rachunku dostaliśmy prestiżowe fury pokroju Fiata Siena sedan.
Jeszcze bardziej śmieszy nazywanie mnie tego typu nadwozia "limuzyna" - Fiat Siena w wersji limuzyna.
  • Odpowiedz
@void1984: Nic nie pokona Clio z dupą proszę pana :) Jaka moda, jak teraz na suvy. Swoją drogą moi rodzice to są motoryzacyjne lemingi:
- był szał na miniwany to mój stary kupił... MATIZA xD,
- była moda na sedany to pojawiła się Honda City,
- a co teraz mają? Dokładnie Hondę HRV :)
  • Odpowiedz
@DerMirker: FSO bardzo długo eksportowała też Lanosy na Ukrainę. Z tego co pamitam zarówno gotowe samochody, jak i "zestawy" do montażu na miejscu. Nie wiem pod jaką marką te Lanosy tam trafiały: ZAZ, Daewoo czy może FSO
  • Odpowiedz
@DerMirker: nie mogłem uwierzyć jak przechodząc kiedyś obok jakiejś uczelni w Dubaju moim oczom ukazała się prestiżowa biel lakieru Lanosa, w wersji sedan właśnie po lifcie. Obok stały zaparkowane jakieś biedne Toyoty Sequoie czy inne Bentleye. Chciałbym poznać właściciela tego auta.
  • Odpowiedz