Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
Wszyscy tu atakujący kapitana to osły z klapkami na oczach. Bezpiecznik wybił, komisja nie była w stanie ustalić kiedy zbytnio dlaczego. Tylko że to nie była pierwotna usterka zaczęło się od tego że LOT nie wymienił węża hydraulicznego no który to boeing zalecał wymienić kilkanaście lat wcześniej bo pękały albo się przecierały. Z tego powodu podwozie nie wysunęło się w normalnej procedurze. Procedura awaryjna też nie wyszła przez ten właśnie bezpiecznik.

Plus
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@Kismeth: Wrony wina, mogł uruchomić podwozie elektrycznie w momencie gdy zawiódł mechanizm hydrauliczny

@perrod: szkoda, że nikt na to nie wpadł. Ani Pan Wrona, ani drugi pilot, ani nikt z obsługi naziemnej, ani nikt z serwisantów LOTu, ani nikt z serwisantów Boeinga, którzy się pochylali nad tą sprawą, gsy samolot był w powietrzu xDDDdD
często przy idealnych warunkach #!$%@? kołami w pas startowy


@Kotznapedemjonowym: #!$%@?ą ponieważ ich celem nie jest wylądować jak najdelikatniej - mają wylądować w konkretnym punkcie płyty lotniska, bo pod to robione są wyliczenia drogi hamowania. Wystarczy podmuch wiatru i już glide slope nie jest idealny, i trza lekko #!$%@?ć żeby nie zeżreć zbyt dużej długości pasa i #!$%@?ć się z drugim podejściem.
@noofaq: Wątpię by aż tyle kosztowała, widziałem ceny części do materiałów eksploatacyjnych do boeinga, owszem są znacznie wyższe od odpowiednika samochodowego (hamulce, wycieraczki itd) ale nie są przy cenie całej maszyny kolosalne. Myślę max tysiąc usd i to z dużym zapasem by kosztowała taka osłonka od nich.