Aktywne Wpisy

nutsheell +11
Co mam zrobić, jak chce wziąć ślub, a nie mam świadków?
Świadomie z niebieskim izolujemy się od ludzi i nie mamy żadnych znajomych. Już jeden termin nam przepadł bo nie mieliśmy świadków, USC mówił że absolutnie nie ma opcji żeby urzędnicy nimi byli
Pisałam na lokalnych grupach, że szukam świadka na ślub, płacę 200zł każdemu bo to przecież 15 minut roboty to były same heheszki
Co za gówniany archaiczny przepis o świadkach
Świadomie z niebieskim izolujemy się od ludzi i nie mamy żadnych znajomych. Już jeden termin nam przepadł bo nie mieliśmy świadków, USC mówił że absolutnie nie ma opcji żeby urzędnicy nimi byli
Pisałam na lokalnych grupach, że szukam świadka na ślub, płacę 200zł każdemu bo to przecież 15 minut roboty to były same heheszki
Co za gówniany archaiczny przepis o świadkach

notakjakbytotalnie_ +117
obiadokolacja chłopska
źródło: temp_file628766008230610877
Pobierz

Przecież wiadomo, że ani ona ani inne się nie nauczą.
Sama jestem nauczycielką i zwracam na to uwagę. Nieważne, czy chłopiec jest grzeczny czy nie (cokolwiek to znaczy), to patrzę na to, czy wsuwa krzesełko, pomaga innym, czy potrafi się dzielić i wspierać inne dzieci (to dotyczy tak naprawdę wszystkich dzieci). Nie pomyślałabym, że później w życiu może
Mało znanym faktem jest że w kulturze żydowskiej bardzo docenia się coś takiego jak Chutzpah - czyli śmiałość i wręcz bezczelność w działaniu, czynieniu tego co chce się uczynić dobrego i złego bez oglądaniu na innych(stąd w języku polskim słowo Hucpa). To już obserwowano przed wojną w polsce że np. żydowskie dzieci uchodziły za gorzej wychowane i mniej posłuszne swoim matką.
I myślę że nie