Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@Syko: ja bym raczej kupił śrubokręt udarowy. A jak nie to musisz znaleźć dopasowany śrubokręt. Pytanie czy to pz czy ph i czy je odróżniasz? Wcześniej jeszcze weź to wyczyść szczotką drucianą i psiknij wd
  • Odpowiedz
@Syko: a po co odkręcasz? bo jak coś z dyszą to dyszę można osobno wykręcić, tam potem są duże średnice - jak do naprawy, sorry jak mądralińska rada ale w kuchenkach dysze się zatykają/psują resztę chyba mało kiedy się demontuje jak już całość na złom
  • Odpowiedz
@Syko: podstawa to idealnie dopasowany bit.
Przystawka udarowa to dobry pomysł, jak nie masz to przynajmniej weź stuknij w ten bit porządnie, potem w aluminiową częśc palnika, zanim się do tego zabierzesz.
WD na początek to też dobry pomysł, ale daj go tylko na gwint, nie psikaj po łbie śruby. Tam, gdzie wchodzi bit - tam potrzebujesz tarcia( ͡° ͜ʖ ͡°) delikatnie po białej blasze, żeby sobie podciągnęło pod
  • Odpowiedz
@theodolit: w sumie jest to patent ; ) ja sporo zapieczonych śrub w samochodach odkręcałem i zawsze miałem z tym problem , do czasu zakupu palnika i małej butli lpg , wszystko u----i razem ok 70 zł. Teraz zawsze sobie podgrzewam śruby podejrzane o zapieczenie i jest git. Typowo - zaciski hamulcowe , przy wymianie klocków / tarcz
  • Odpowiedz
@matabora: ale tu masz jakieś nagary, emalie, która może popękać i inne śmieszne rzeczy w okolicy, no i nie może być wątku bez dołóż parę zł i kup coś lepszego ;)

no i wracam do zagadnienia, jak jest celowość tego demontażu, poza wyczyszczeniem, odmalowaniem chyba nie dużo jest tam do naprawy bo normalnie to dysze są zapchane a dysza jest dostepną, ale widać op ma jakiś cel
  • Odpowiedz