Wpis z mikrobloga

@Ignacy_Loyola: jaka jest twoja definicja marki premium?
Dla mnie marka premium = niedostępna dla przeciętnego zjadacza chleba.

Takimi markami to jest może Rolls Royce czy Bentley. Raczej mało ludzi jeździ takimi samochodami, nawet używanymi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kiedyś było jeszcze Porsche, ale w sumie co poniektóre modele Porsche to chodzą po 30k + jeszcze w gazie.
Alfy i Volvo nie są może jakoś hiper popularne, ale
Czy Volvo S90 w full wersji jest bardziej czy mniej premium niż MB A klasa bądź BMW serii 1 w golasie?


@Xune: A równie premium jak Audi A6 czy E Klasa?

Wiadomo, że mercedes zaczyna się od c-klasy.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Takie bajeczki to opowiadaj dzieciom na dobranoc.

Wiadomo, że mercedes zaczyna się od c-klasy


@Ignacy_Loyola: O c-klasie sobie możesz pomarzyć, kup wartburga albo dużego fiata i doceniaj zdobycze komunizmu.
@Masuj: O właśnie. Zapomniałem o podziale marka premium i marka luksusowa.
Wtedy to tak, zgodzę się. Premium to "podstawa z bajerami". Kwestia zdefiniowania tych "bajerów", ale właśnie jakiegoś Leksusa czy Jaguara bym do nich dorzucił.

Po przemyśleniach - jakbym miał zaklasyfikować jakikolwiek samochód jako normalny/premium to wziąłbym najtańszy samochód salonu danej marki i sprawdził ceny i jednocześnie czym jest "podstawowe wyposażenie" samochodu marki A i marki B

Ale jest już wieczór,
@Ignacy_Loyola: obie marki klasyfikowane są fachowo jako wyższa średnia.
Miałem obie, auta jak auta. Alfa swietnie idzie po asfalcie i daje fun, Volvo daje komfort którego alfa nie ma bo w dlugie trasy 500km+ lepiej mi sie jechalo v70 niż alfa.
Audi obecnie zeszło na psy przez zdupcenie ergonomi obsługi likwidując wszelkie przyciski ktore zastepuje ekran, w czasie jazdy grzebanie w menu #!$%@?. MB ma świetny system mbux ktory bije obsługę
@PiotrFr: Golf i a3 ta sama płyta podłogowa i większość części. A4, passat i octavia. Dalej to samo. Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać za Skodę na wypasie?