Wpis z mikrobloga

Od wczoraj mam problem z #samsung galaxy note 10 plus. Słuchawki nie działają, a po podłączeniu przewodu ładowania komunikat jak z obrazka. Oczywiście nie ładuje. Telefon na gwarancji, więc ostatecznie wyląduje na serwisie (chociaż obawiam się diagnozy ze to po powodzi i inne kwiatki). Pytanie, czy to, że wrzuciłem soft z innego regionu powoduje że nie ma gwarancji na niego, czy to nie ma znaczenia?
#telefony #android #galaxy
ravnov - Od wczoraj mam problem z #samsung galaxy note 10 plus. Słuchawki nie działaj...

źródło: comment_1632992695pDYe0BLTWHxM4ctH5k6hEL.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Pytanie, czy to, że wrzuciłem soft z innego regionu powoduje że nie ma gwarancji na niego, czy to nie ma znaczenia?


@ravnov: To moze byc powod odrzucenia gwarancji. Skad oni teraz maja wiedziec czy ten komunikat albo ewentualne problemy nie sa wina softu.

Po 2, i tak pewnie by powiedzieli, ze dostala sie tam wilgoc z twojej winy.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ravnov: Może trochę pyłu ci się tam dostało i zamknął dwie ścieżki? Ja swoje gniazda czyszczę średnio co dwa miechy, bo nie pracuję w sterylnych warunkach.
  • Odpowiedz
@PanKracy582: tak, wczoraj przedmuchałem i było spoko, lecz dopiero jak wyłączyłem telefon, jak był wyłączony podłączyłem ładowarkę i włączyłem telefon. Dziś jak podłączam ładowarkę pod wyłączony telefon pojawia się na ekranie ikona kropli i nie ładuje. Po uruchomieniu telefonu od razu wskakuje komunikat ze zrzutu.
  • Odpowiedz
rok na sofcie i spoko. Poza tym to oryginalny soft samsunga, tylko z innego regionu.


@ravnov: Moga nie zauwazyc, ale jak by sie uwzieli to dla nich nadal ingerencja w soft.
Troche jak z rtv, nie ma plomby i bylo grzebane to do widzenia, nie wazne ze u staszka w garazu wymieniles cos na prawie oryginalna czesc.

Aczkolwiek jak koledzy pisza, bardzo czesto jakies paprochy itp moga sprawic ze gniazdo
  • Odpowiedz
@ravnov:
samo dmuchanko to za mało ;)
idź w kierunku porządnego wyczyszczenia tego gniazda, jak nadal lipa to gwarancja
na 99% nie czepią się, że wgrałeś inny soft bo sami wgrywają od razu nowy (prewencyjnie XD)
  • Odpowiedz
to tez troche podejzane skoro bez ingerencji softu telefon sie laduje poprawnie itp


@3mortis: gdzieś w sieci wyczytałem że pewnie uszkodzony port, tylko i aż tyle. No niby mam w mieście autoryzowany serwis. Telefon ma półtora roku, a jest w stanie idealnym. Zobaczymy jak się odniosą do tego. Niestety jutro wyjeżdżam, więc zestaw powerbank i poduszka do ładowania indukcyjnego wjedzie :)
  • Odpowiedz
@ravnov: jesli uszkodzony port to zapewne byle serwis to wymieni bez jakis strasznych kosztow wiec nawet utrata gwarancji Cie nie zabije.

Ja bym poszedl na gwarancje, jak nie przyjma to oddal do serwisu zeby wymienili gniazdo.

Chociaz znajac serwis gwarancyjny to jesli go przyjma to pierwsze co zrobia to format dla pewnosci :P
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@ravnov: Najpierw igiełką, bo wtykanie wtyczki ugniata śmieci na dole portu i z czasem wchodzi coraz mniej. Potem już co znajdę, trochę sprężonego powietrza niebezpośrednio, jakieś waciki na patyczku, czasem nasączam je płynem do czyszczenia styków.
  • Odpowiedz