Wpis z mikrobloga

Jak dbanie o konsumenta powoduje kolejne utrudnienia. Juz znany jest przykład zgód, że trzeba kliknać całą stronę zgód, przed wejściem na www. Kto to czyta? Każdy klika OK, nawet jesli zapiszą tam, że klikając OK godzisz się oddać nerkę Morawieckiemu.

#allegro wprowadziło przymus szybkiego odpowiadania na pytania klientów. Dawniej jak sprzedawca chciał, umiał, wiedział co odpisac to odpisywał, jak nie chciał to nie odpisywał. Dzięki czemu do klienta trafiały tylko wartościowe odpowiedzi.

Dziś jest przymus, więc jak zadasz kilka pytań to skrzynka zaspamiona kopiami twojej wiadomości i wiadomościami od sprzedających "W trosce o twoje zdrowie i samopoczucie twojego kota informujemy, że otrzymaliśmy twoje zapytanie i jest one przekazane do działy rozpatrywania zapytań...." - czyli nic nie wnoszącą odpowiedx automatyczną. Taki sprzedawca zyskuje punkty u allegro, a sprzedawca, który odpowie za dwa dni, ale z konkretną odpowiedzią dostaje punkty ujemne za zwłokę.

#zalesie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@7160 dziękujemy za Twój komentarz! Chcemy aby kupujący otrzymywali konkretne odpowiedzi od sprzedających możliwie szybko, dlatego wprowadziliśmy taką miarę w jakości sprzedaży. Jeśli sprzedający potrzebuje więcej czasu na odpowiedź może skorzystać z autorespondera, wówczas kupujący wie, że jego pytanie zostało skierowane do odpowiedniego działu oraz że otrzyma odpowiedź. W razie potrzeby niepotrzebne wiadomości z Centrum wiadomości możesz usunąć.
  • Odpowiedz