Wpis z mikrobloga

@karol1213 jak ja zgłosiłem skargę na listonosza że zostawia awizo i to ze złymi datami to odpisali że zostawia awizo w skrzynce bo nie może się dostać do skrzynki żeby zostawić list (bo jest za domofonem, a listonosz nie ma klucza) także tego... Po tej odpowiedzi porzuciłem wszelką nadzieję i korzystanie z usług PP.
@kaspah: ja zamówiłem paczkę do paczkomatu, którą miała do niego dostarczyć PP. Już kij z tym, że dostarczali ją o 2 dni dłużej niż powinni. Listonosz wypisał awizo na paczkomat. Dowiedziałem się tylko dlatego, że śledziłem przesyłkę w aplikacji. Musiałem dzwonić na infolinię, żeby dowiedzieć się gdzie w ogóle jest moja paczka. Podali mi adres jakiejś placówki pocztowej w centrum miasta do której musiałem jechać (tyle dobrze, że całodobowa). Przy okienku
@PeterFile: @htmerky: ja wam odpowiem co odpisali, bo pisałem dokładnie o to samo co OP.
Po dogłębnej analizie i rozmowie z listonoszem, przeanalizowaniu a, b, c i d informują, że ze strony poczty polskiej wszystko było zgodnie z procedurami, ponieważ nie było mnie w domu więc zostawiał awizo (pracuję zdalnie i czekałem na tę łajzę).

U mnie dodatkowo jeszcze dochodziło do tego, że później w pewnym momencie nawet awiza nie
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 19
@Chehu: też kiedyś napisałem reklamacje bo polecony szedł chyba tydzień to mi odesłali pismo na 3 strony A4, z którego wynikało że bardzo dziękują za moje zgłoszenie i dokładają wszelkich starań żeby zapewnić najwyższy standard obslugi klientów ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)