Wpis z mikrobloga

@Interwyga: Mnie kiedyś na drugim końcu świata robili, że za klime mam dopłacić 6 euro za dzień inaczej nie dadzą mi pilota xD a na potwierdzeniu z Booking.com stoi jak wół, ze w pokoju jest klima i żadnych informacji o dodatkowych opłatach. Telefon przez VoIP na tą ich infolinie i tłumacze problem. Kobieta mówi, ze nieporozumienie i skontaktują się z obiektem. Po chwili oddzwania i mówi, ze rozmawiali, ale nie
  • Odpowiedz
@g0dl1ke: korzystałem nie raz, dla ludzi z IQ <70: pisząc "na Twoim miejscu bym zrezygnował z tego noclegu i szukał czegoś innego. Janusz nic nie zarobi." chodziło mi o porozumienie się z infolinią Booking w związku z próbą oszustwa.
  • Odpowiedz
@b4rney: ja miałem na booking zagwarantowany parking hotelowy, a na miejscu okazało sie, ze w ogole go nie ma. i musialem zaplacic ponad 300pln za 3 noce na parkingu niepublicznym obok hotelu
  • Odpowiedz
  • 1
Słyszę tu tyle pozytywów na booking, a mnie ich suport i polityka kosztował ponad tysiąc złotych, więc na prawdę mam wrażenie że czytam o innej firmie
  • Odpowiedz
@s0k1: Podziel się swoją historią i wołaj bo ciekaw jestem co Ci booking złego uczynił.

Ja mam raczej pozytywne doświadczenia. Pro tip: można urwać dodatkowe 5-7% zwrotu przy korzystaniu z pośrednika topcashback. Wielokrotnie sprawdzałem i ceny są te same nawet uwzględniające zniżki genius.

Jak musiałem reklamacje robić, też szło sprawnie (kontakt elektroniczny bo nie było pośpiechu żeby dzwonić).
  • Odpowiedz
@Interwyga typowe Janusze. Wolą mieć ten dodatkowy hajs "na czysto" bez płacenia prowizji bookingowi. Raz np jeden Szkocki Janusz chciał żebym płaciła 10f za godzinę później zakwaterowania, im później tym wyższa cena. Płatność wyłącznie gotówką ( ͡º ͜ʖ͡º) Od razu zmieniłam rezerwacje
  • Odpowiedz
  • 1
@novicky99 jechałem z kobietą do Chorwacji do Splitu na 4 dni tylko na ultra music festiwal, festiwal w lipcu, a kupowaliśmy noclegi rok wcześniej we wrześniu by były dobre miejsca i spokój. W lutym pierwszy raz nam odwołał nocleg ktoś na miejscu już opłacony, a w lutym to noclegi już były 2x drożej niż we wrześniu, booking powiedział że mają to w dupie i nie zapewnia niczego i przeksieguja kwotę na
  • Odpowiedz