Wpis z mikrobloga

W Polsce pracuje 13 tysięcy ratowników medycznych. Czy nie można im dać 4000 netto?
Przecież to i tak mniej więcej tyle ile kasjer w Lidlu. Nieznacznie większe obciążenie dla budżetu. Zamiast kolejnych plusów dla patusów, może przeznaczyć skromne 600 mln na ratowników. Nie są to przecież dziesiątki przewalanych co roku miliardów.
Nie tylko #bekazpisu bo od 30 lat kolejne rządy dają ratownikom jakieś ochłapy, minimalna krajowa i się ciesz, że możesz realizować swoją pasję
Tymczasem Niedzielski dureń już myśli, by zastąpić ratowników WOTem
#sluzbazdrowia #medycyna
Sekularyzacja - W Polsce pracuje 13 tysięcy ratowników medycznych. Czy nie można im d...

źródło: comment_1630697023VOidm3r5JTCfseXb7ejuDN.jpg

Pobierz
  • 61
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 481
@Sekularyzacja 4000 netto to też #!$%@? a nie pieniądz za tą robotę, jestem z wykształcenia z ratownikiem med, ale rzuciłem po roku to w #!$%@?. Gówniana robota za gówniane pieniądze, użeranie się z #!$%@? i patologią większość czasu. Ci, co w zawodzie pracują to tylko i wyłącznie z pasji, dlatego ten system jeszcze jakoś ciągnie
  • Odpowiedz
  • 19
@Sekularyzacja nie wróciłbym do tego zawodu nawet za 10k netto jak mam być szczery. Jeżeli Ci, co teraz odejdą odnajdą się na rynku pracy, a można znaleźć serio lekką, przyjemna i dobrze płatną pracę z takim wykształceniem, to podzielą moje zdanie
  • Odpowiedz
@xzxzz: ktoś to niestety musi robić, ale moim zdaniem powinny być masowo przywrócone izby wytrzeźwień z lekarzem na miejscu. W miastach powiatowych to jeszcze jakoś funkcjonuje, ale i tak SORy zawalone po prostu menelami, bo można jeszcze zrozumieć, że ktoś się #!$%@? i wywróci. Niestety to w większości przypadków nie jest taki co się #!$%@? i wywróci, tylko taki co chleje od miesięcy, #!$%@? moczem, brudem i #!$%@? wie czym:
  • Odpowiedz