Wpis z mikrobloga

@grzesiek23Gda: jeśli sprężyna cała (wizualnie ocenisz), to czasem jest tak, że wyrobi się taki plastik/guma pod/nad sprężyną w miescu w którym się zapiera o kielich czy jak to się tam zwie.

Miałem tak w swoim złomie, btw co za auto?
@grzesiek23Gda: może to przegub. Zużyte przeguby strzelają właśnie przy maksymalnym skręcie kierownicy, spróbuj stanąć w miejscu, skręcić maksymalnie i cofnąć, wtedy takie stuki właśnie z przegubu się pokazują najbardziej. Ewentualnie posłuchaj dokładnie, czy strzelanie pojawia się tylko wtedy, kiedy dodajesz gazu, a jeśli nie, to jest cicho. Wtedy masz już wyraźną wskazówkę, że to z napędu. No ale to bardziej "stuk, stuk, stuk", więc nie wiem, czy pasuje do twojego opisu.
@grzesiek23Gda: sprawdź najpierw czy nie masz zniszczonego i odstającego nadkola. Miałem coś takiego w seacie, pękniete nadkole odstawało i przy mocnym skręceniu koło haczyło o fragment nadkola i trzaskało. Dwie trytytki załatwiły sprawę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@grzesiek23Gda mogła pęknąć sprężyna i pozostała w kielichu albo jest źle włożona. Mi mechanic #!$%@?ł i źle zamontował nowa sprężynę i tak właśnie strzelało, po rozbieraniu i ponownym skręceniu wszystko było dobrze.