Wpis z mikrobloga

@SoNuS: Dokładnie tak jak kolega wyżej pisze. Jeśli gwarancja nie zostaje uznana a jest to dobra wola producenta to nalezy złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Rękojmia ma to do siebie że jej zapis jest miażdżący dla producenta: Jesli wada ujawniła się w pierwszych 12 miesiącach uzytkowania to przyjmuje się ze wada była ukryta i produkt został zakupiony z tą wadą.
Rekojmie składa się WZGLĘDEM SPRZEDAWCY a gwarancję WZGLĘDEM PRODUCENTA. Wszystko jest
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Bigbluee: czy mam tą rękojmię złożyć w sklepie rtv agd gdzie kupiłem, czy wysyłać droga mailowa do Whirlpool
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Bigbluee a jeśli produkt był kupywany przez internet to mam napisać rękojmię na sklep internetowy jako adres czy mogę pisać adres rtv agd znajdującego się w pobliżu mojego miejsca zamieszkania z racji że to sieciowka.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Bigbluee dzięki za pomoc, za wiedze przydatna na przyszłość.

Zadzwoniłem do serwisanta innego i pogadalem z nim jak Medyk z serwisantem ze sam to chce naprawić i czy mi jedna rzecz podpowie.

Wyciągnąłem zmywarkę, odkryłem tą fizelina co jest fabrycznie na górę położona, a tam na samym środku korek leży luzem. Od środka zmywarki wcisnąłem ten bolec i od od góry dokręciłem zakrętkę jeszcze dołożyłem klej lotniczy aby trzymało jak zły i
  • Odpowiedz
@SoNuS: Jesli nic nie naruszyłeś to jest super bo w razie kolejnych problemów nikt nie powie ze cos rozkrecales. Nikt nie radził Ci samemu robić bo to twój sprzęt i nam łatwo mówić... Zrób samemu bo to nie własność doradzającego :) rozkręć i zostań z problemem. Pora na CS'a.
Także gratulacje udanej naprawy :)
  • Odpowiedz