Policja w tym kraju nie ma co robić, tylko wykorzystywać nieoznakowane radiowozy do ścigania przestępców na rowerach #policja #bydgoszcz #bekazpodludzi #rower
@typniepopkorny: Zgadza się, tylko 2.0TDI, a nie 1.9. Nikt nie zezłomuje, bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne ma, w porównaniu do tych papierowych dacii. Wlecz się dalej po krajówkach, jak wystraszony emeryt, po 80-90km/h. Zarostu nie noszę i nie lubię w pupę, jak pedalarze.
@Najmilszy_Maf1oso: na kurva w takiej Holandii to dzwonią dzyń dzyń dzyń, informuje to ludzi ze jedzie rower aby nie robiło się nieprzewidywalnych ruchów.
Pomijając dyskusje czy powinno się lub tez nie, myśle że ze strony policji wystarczyła by informacja aby zjechać z chodnika ponieważ warunki są odpowiednie. ( ͡°͜ʖ͡°)
A moim zdaniem właśnie nie powinno się budować dróg rowerowych (chyba że przy jakichś drogach szybkiego ruchu), bo własnie one są najbardziej niebezpieczne, chyba że się po nimi jedzie z prędkością pieszego, bo z takim właśnie założeniem są chyba projektowane - niczym niezwykłym nie jest na przykład taka droga rowerowa przecinająca chodniki czy jezdnie z zerową widocznością, gdzie tylko zatrzymanie się praktycznie do zera pozwala uniknąć kolizji.
@Najmilszy_Maf1oso: To samo mogę powiedzieć o #!$%@? się o parkujące samochody jak chodnik ma 4 metry szerokości... jakoś wtedy prawo jest prawo. Albo niech wszystkich nie łapią za idiotyzmy albo wszystkich.
Chciałbyś pas dla rowerów na drodze z prędkością 70 km/h?
@janekplaskacz: No wiesz, jeżdżę regularnie na rowerze po drogach z ograniczeniem do 90km/h (czyli po prostu poza terenem zabudowanym), bez pasa dla rowerów, na pewno taki pas by mnie do tego nie zniechęcił. ( ͡°͜ʖ͡°)
W mieście - taki pas jest w zasadzie zawsze lepszym rozwiązaniem od odrębnej ścieżki rowerowej, może z wyjątkiem jakichś
No wiesz, jeżdżę regularnie na rowerze po drogach z ograniczeniem do 90km/h (czyli po prostu poza terenem
zabudowanym), bez pasa dla rowerów, na pewno taki pas by mnie do tego nie zniechęcił.
Tyle, że takim pasem jest zobowiązany też jechać 11-latek. Ja nie sądzę, żeby to było dobre rozwiązanie. IMHO pas powinien być na drogach, gdzie realna prędkość nie przekracza 50 km/h.
Tyle, że takim pasem jest zobowiązany też jechać 11-latek. Ja nie sądzę, żeby to było dobre rozwiązanie. IMHO pas powinien być na drogach, gdzie realna prędkość nie przekracza 50 km/h.
@janekplaskacz: Dlatego napisałem w swoim poprzednim komentarzu (tym na który odpowiadałeś), że:
A jeśli ktoś się boi "obok samochodów" to niech sobie jedzie chodnikiem, ale z prędkością pieszego i bezwzględnie ustępując pieszym
@KEjAf: To raczej bym wolał zezwolić jeździć kolarzom po normalnej drodze, bo to jest grupa ekstremalna.
Na przykładzie Warszawy. Pasy dla rowerów są spoko na Świętokrzyskiej czy na Szaserów (po remoncie). Droga jest tak wyprofilowana, że dużo mniej osób przekracza tam prędkość. Sprawdzają się tam świetnie. Ale na Wisłostradzie to byłaby masakra.
@typniepopkorny: Zgadza się, tylko 2.0TDI, a nie 1.9. Nikt nie zezłomuje, bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne ma, w porównaniu do tych papierowych dacii. Wlecz się dalej po krajówkach, jak wystraszony emeryt, po 80-90km/h.
Zarostu nie noszę i nie lubię w pupę, jak pedalarze.
Chciałbyś pas
@Najmilszy_Maf1oso:
DZIAŁ V
WARUNKI TECHNICZNE ROWERU, MOTOROWERU, WÓZKA INWALIDZKIEGO I
To do tego czasu wstrzymaj się z ocenianiem stanów lękowych ludzi, na których polują kierowcy.
@Zielonykubek: nie wystarczy powiedzieć, że warunki na drodze są niebezpieczne, bo ludzie jeżdżą szybko jak #!$%@??
@janekplaskacz: No wiesz, jeżdżę regularnie na rowerze po drogach z ograniczeniem do 90km/h (czyli po prostu poza terenem zabudowanym), bez pasa dla rowerów, na pewno taki pas by mnie do tego nie zniechęcił. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W mieście - taki pas jest w zasadzie zawsze lepszym rozwiązaniem od odrębnej ścieżki rowerowej, może z wyjątkiem jakichś
zabudowanym), bez pasa dla rowerów, na pewno taki pas by mnie do tego nie zniechęcił.
Tyle, że takim pasem jest zobowiązany też jechać 11-latek. Ja nie sądzę, żeby to było dobre rozwiązanie. IMHO pas powinien być na drogach, gdzie realna prędkość nie przekracza 50 km/h.
@janekplaskacz: Dlatego napisałem w swoim poprzednim komentarzu (tym na który odpowiadałeś), że:
To raczej bym wolał zezwolić jeździć kolarzom po normalnej drodze, bo to jest grupa ekstremalna.
Na przykładzie Warszawy. Pasy dla rowerów są spoko na Świętokrzyskiej czy na Szaserów (po remoncie). Droga jest tak wyprofilowana, że dużo mniej osób przekracza tam prędkość. Sprawdzają się tam świetnie. Ale na Wisłostradzie to byłaby masakra.