Wpis z mikrobloga

@fishery: nie ma z czego się cieszyć, większość patroli stoi na wylotówkach, a nie w miejscach szczególnie niebezpiecznych. A powinni krążyć więcej na krajówkach, tępić wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, nieustępowanie pierwszeństwa na pasach itd.
  • Odpowiedz
@PanKracy582: @PanKracy582: skąd się ten większy hałas bierze przy ponad 200KM? konie głośniej rżą?
A tak na poważnie, to zazwyczaj producent pakując te ponad 200KM nie wrzuci do tego jakiegoś gównianego zawieszenia i hamulców, stąd może brać się różnica na korzyść mocniejszego auta.

Chociaż w PL i nie tylko większym problemem jest raczej dość zaawansowany wiek aut na drogach i niechęć do inwestowania w auto, jeśli jeździ. Stąd
  • Odpowiedz
oprócz ograniczeń do 50kmh mamy w naszym kraju np. 40kmh, 30kmh i wiele innych

i uwaga- TO NIE JEST PRĘDKOŚĆ WYMAGANA ALBO MINIMALNA, jest to prędkość DOPUSZCZALNA


@PanKracy582: spróbuj na egzaminie na prawko jechać max 30kmh w mieście ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
wolałbym jak we Francji albo Austrii

we Francji tolerancja 3kmh, w Austrii chyba 2kmh


skończyło by się jeżdżenie +10kmh bo tak, kolejne +10kmh bo licznik zaniża xD

@PanKracy582:

Tak się składa, że Francja i Austria mają tolerancję do 10km/h tak samo jest i w Polsce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz