Wpis z mikrobloga

Jeszcze tylko polityka radarów jak w DE i będzie pięknie ()


@fishery:
wolałbym jak we Francji albo Austrii
we Francji tolerancja 3kmh, w Austrii chyba 2kmh

skończyło by się jeżdżenie +10kmh bo tak, kolejne +10kmh bo licznik zaniża xD
  • Odpowiedz
Raczej dzban, ale na przestrzeni 150 tyś km dostałem jeden mandat i 6 ptk za pojechanie prosto na nakazie jazdy w prawo xD


@TrashRacoon:
o lol, zdecydowanie dzban xD
spoko, na przestrzeni 0.5mln kilometrów dostałem jeden mandat za przekroczenie prędkości xD
chcesz się głupkowato licytować? to nie ze
  • Odpowiedz
Ale jak uważasz że osoba przekraczająca prędkość o 20km/h w terenie zabudowanym który nie jest ścisłym centrum miasta staje się wariatem i zagrożeniem to mnie to bawi


@TrashRacoon: na Lazurowej (Warszawa) dopuszczona jest 60-tka, która potem przechodzi w 50. Droga jest taka sama, dwie jezdnie po dwa pasy, oddzielone pasem zieleni. Różnica jest tylko w ekranach wyciszających hałas - są tam, gdzie 60 zostało dopuszczone; tam gdzie jest 50, ekranów
  • Odpowiedz
nie uważam że każda osoba która nie jedzie 49 w mieście to morderca bo to już kompletne zesranie się


@TrashRacoon:
oprócz ograniczeń do 50kmh mamy w naszym kraju np. 40kmh, 30kmh i wiele innych

i uwaga- TO NIE JEST PRĘDKOŚĆ WYMAGANA ALBO MINIMALNA, jest
  • Odpowiedz
To chyba logiczne że ferrari na oponie 255mm które wyjechało z salonu rok temu dany zakręt pokona w pełni bezpiecznie z prędkością x, a miejskie autko na oponie rowerowej #!$%@? do rowu przy połowie tej prędkości, przecież to czysta fizyka. Tak samo ceramiczne tarcze na 3 klockach zatrzymają auto w miejscu, a stare e36 na kończącym się klocku na wielokrotnie dłuższym odcinku. Po prostu trzeba racjonalnie ocenić warunki technologiczne i meteorologiczne, a
  • Odpowiedz
Tak samo ceramiczne tarcze na 3 klockach zatrzymają auto w miejscu, a stare e36 na kończącym się klocku na wielokrotnie dłuższym odcinku.


@TrashRacoon:
tak lekko uogólniając, czy masz nowy klocek hamulcowy czy zużyty w 80% droga hamowania jest taka sama


musisz się jeszcze sporo nauczyć, do tego czasu lepiej się nie wychylać ze swoimi głupotkami :))
  • Odpowiedz
jak już tak się patrzymy na zagramanice to co z tym że w takich niemcach drogę 80km pokonuje się w 25min a w p0lsce prawie godzinę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@mikserq21:
80 kilometry i 25 minut to prędkość 192kmh
powodzenia jeśli jesteś taką wyciągnąć nawet w tych mitycznych Niemczech :)
  • Odpowiedz
Nie zapomnij napisać że w DE nie ma ograniczenia prędkości na autobanach ;)


@fishery:
w mniej więcej połowie kraju, co to zmienia? wykręcić średnią powyżej 150kmh w DE to trzeba latać tylko w nocy
  • Odpowiedz
@TrashRacoon: Niebezpieczeństwo jest tak czy siak, czy jest tam sarna czy jeż to nie ma znaczenia ponieważ ty możesz zginąć. Oczywiście można mówić ''ale to moje życie'' to prawda, ale masz mnie utrzymywać na emeryturze także musimy Cię siłą przetrzymać
  • Odpowiedz
postrzeganie świata przez ścisłe regulacje i nakręcanie się wokół tego to moim zdaniem bzdura


@TrashRacoon:
no dobra, Ty uważasz że masz ponad 200kucyków i masz z tego tytułu prawo upalać po mieście albo gdzieś poza
a ja uważam, że nie, bo fizyka dla nas wszystkich jest tak samo nieubłagana i o ile przyspieszysz szybciej niż inni, to hamowanie jest porównywalne + powodujesz większy hałas
tak samo coś tam wtrącasz o napędzie na cztery koła, ale niezbyt wiesz co w związku z
  • Odpowiedz
Tak ostatecznie co mam do powiedzenia
Centrum Warszawy 70km/h - może być niebezpieczne
Wieś albo droga poza miastem widniejąca jako teren zabudowany 70km/h - nic złego
200km/h na autostradzie - bardzo zły pomysł bo narażamy życie innych w realny sposób
200km/h na autostradzie w nocy przy idealnych warunkach i pustej drodze - indywidualna decyzja każdej osoby. Obiektywnie nic złego poza brakiem szacunku do pracy pana który nas będzie skrobał z barierki
  • Odpowiedz
@PanKracy582: chodziło mi o infrastrukturę nie o to kto i ile #!$%@?, bo zawszę się znajdzie janek twojego pokroju z fotoradarem w oku co powie że mu ludzie po progach zwalniających #!$%@?ą 80km/h na drodze osiedlowej
  • Odpowiedz