Wpis z mikrobloga

@cwlmod: M340i pod względem samego przyśpieszenia (przynajmniej do 100) jest szybsze od Caymana. Bardziej porównuję, że za te 300k możesz sobie kupić fajne sportowe auto jak Cayman (chociaż 300k to trochę mało), które będzie dawało dużo frajdy, albo możesz kupić usportowionego sedana, który też będzie dobrze jeździł (chociaż nie aż tak jak Cayman) i za to będzie bardziej praktyczny. Także tutaj kwestia tego, co kto bardziej potrzebuje.
@darkdancerr: Nie No nie porównuj bmw do Porsche. Cayman zrobili mielone, nawet jesli ma 0.2 sekundy wiecej do setki. To sa skrajnie różne samochody. Caymanem wjedziesz na tor o sie pościgasz a bmw bedzie sie zastanawiało co ono tam robi.
@cwlmod: No tak. Chodzi mi o to, że w podobnej cenie można mieć trochę porównywalne auta. Praktyczny, usportowiony sedan, szybszy od Caymana, który na torze też da sobie radę, ale nie aż tak dobrze. Albo typowo sportowe coupe, które będzie fajną zabawką, zwłaszcza na torze.

Po prostu odnoszę się do twojej wypowiedzi, gdzie można by wywnioskować, że w podobnej cenie co Cayman masz 318, które nie jeździ.
@darkdancerr: Nie, 340 nie poradzi sobie na torze, kompletnie.

W moim komentarzu chodziło o cos przeciwnego. Cayman zaczyna sie tam gdzie większość sprzedawanych bmw sie kończy, wiec nie jest to auto ktore mozna kupic alternatywnie .
muzeum leśnictwa #!$%@? jego mać


@irmscherqp: Tak, powozownia i owczarnia, generalnie Gołuchów bardzo fajne miejsce

przewiez mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Carguy: No problem, jak będziesz Wrocław / okolice to let me know, możemy coś polatać

kojarzę z #perfumy, z ciekawości pytam, czy dorobiles się takich pieniędzy nie pracując w IT, ani na morzu?


@Kexu: Tak ale nie jest to jakaś ogromna fortuna (
Micheliny Pilot Sport 4s Ci tak zjadło szybko?


@malinq: P Zero, Micheliny są zbyt przyczepne i zabijają połowę frajdy z jazdy tym autem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale faktycznie strasznie szybko się zużyły, druga sprawa że nie były jakoś oszczędzane ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wydałeś dużo pieniędzy, a tak samo Cię przewiezie z punktu A do B jak Matiz.


@milionerro:

Sporo też
@kyloe: No dokładnie o tym pisałem. M340i w czysto przyśpieszeniu będzie lepsze. I mówię tutaj o realnych testach, a nie danych z katalogów. 0-100 to jest jakieś 0.5s szybciej, 100-200 to jakieś 1s szybciej od Caymana. Cayman za to ma dużo większy fun przy ostrej jeździe, bo to jest po prostu typowo sportowe auto.

Wybierając między M340i, a Caymanem to bez zastanowienia biorę M340i, bo jest po prostu bardziej praktyczne i
@darkdancerr: Zależy jakie kryteria przyjmiesz, zastanawiałem się też nad 992 i nad nowym M4 ale mi ta kanapa z tyłu nie jest do niczego potrzebna ( to jedyna przewaga takich auta jak M340i jako daily ), no i jeszcze że można rower szosowy załadować ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Edit. przyspieszenie na prostej nie jest miarą tego jak szybkie jest auto. 718 jest generalnie istotnie szybszym samochodem niż
@kyloe: No dla mnie takie M340i jest lepsze jako daily też w innych kategoriach. Ogólnie pojemniejsze (większy bagażnik, miejsca z tyłu), lepsze wyciszenie, lepsze systemy asystujące. W aucie jako daily dla mnie to bardzo ważne czynniki.

Oczywiście wiem, że Cayman jest szybszy. Cały czas o tym mówię. W czystym przyśpieszeniu na prostej jest gorszy, ale generalnie jest autem szybszym.