Wpis z mikrobloga

tl;df dostałem burgera gdzie spód bułki był totalnie spleśniały.
Cze, wczoraj postanowiłem zamówić sobie burgera, gdyż miałem voucher - 15 zł na pyszne. Po 70 minutach dostałem swoje zamówienie, wziąłem pierwszego gryza i czuje że coś mi nie pasuje. Kolejny coraz bardziej zniechęca do jedzenia, po trzecim rozpocząłem unboxing środka by sprawdzić co jest w nim nie tak. Spód okazał się totalnie spleśniały, teraz rozumiem dlaczego kurier był dla mnie super miły i szybko wręczył dostawę do rąk by się ulotnić. Burger był zapakowany w boxa, sreberko i folię by szczelnie go zamknąć. To było dość nietypowe(fryty po prostu były w boxie). Zadzwoniłem do lokalu i po kilku próbach dopiero pani odebrała. Jej ton był trochę lekceważący jakbym próbował wyłudzić coś za darmo. Poprosiła o dowody. Po wysłaniu 6 foteczek tego potwora zadzwoniła i zaproponowała zrobienie kolejnego tylko, że tym razem będzie patrzeć ludziom na ręcę. Zajebiste rozwiązane dostane kolejnego pleśniaka tylko, że tym razem więcej osób go zobaczy zanim kogoś otrują ( ͡º ͜ʖ͡º). Powiedziałem, że podziękuję i proszę o zwrot kosztów. Pani ma dziś zadzwonić do pyszne w sprawie tego zwrotu i obiecała, że do 3 dni uzyskam zwrot.
W poniedziałek wykonam jeszcze jeden telefon tylko, że do sanepidu bo boje się o zdrowie innych klientów.
Gdyby ktoś z was kiedyś był zainteresowany kupnem pizzy/burgera w restauracji z wężem amazońskim w Zabrzu to odradzam.
#afera #pysznepl #restauracja #zabrze #plesn
NickoSky - tl;df dostałem burgera gdzie spód bułki był totalnie spleśniały. 
Cze, wc...

źródło: comment_1628932291ZFJdLTlSnRPi8gdaPR2YIb.jpg

Pobierz
  • 93
@NickoSky:

No i jeszcze jedna rzecz (sorry, że robię Ci taki spam, ale zbieram się do wyjścia i tak z doskoku mirkuję):

Z tego co piszesz, babka kompletnie nie zdawała sobie sprawy z powagi sytuacji. Zwrot kosztów w takiej sprawie? I jeszcze łaskę Ci robią?
Moim zdaniem u nich to normalka, dlatego taka reakcja. U normalnych ludzi wywołałoby to ogromne oburzenie i chcieliby jak najszybciej załatwić z Tobą sprawę (żebyś właśnie
@NickoSky: Typ z pyszne.pl jest tylko dostawcą. On nawet nie wie co Ty masz w środku, więc był dla Ciebie miły dlatego, że najwyraźniej jest miły. Jego w to nie mieszaj. Natomiast możesz wstawić te zdjęcia na pyszne.pl, bo przecież tam się ocenia zamówienie. Poza tym ja na Twoim miejscu ubiegałabym się o zwrot przez pyszne.pl, bo to ta "restauracja" kombinuje, a nie ten portal.