Wpis z mikrobloga

Hej, planuje w przyszłym miesiącu wziąć jakieś autko w leasing. Problem w tym, że kompletnie nie znam się na samochodach, tak więc kieruje się aspektem wizualnym (też jest dla mnie ważny). O ile porównuje sobie jakieś parametry techniczne i widzę, co w liczbach wypada lepiej, to nie za bardzo wiem, jak to będzie w praktyce. Rozglądam się za SUV-em lub Crossoverem, generalnie podobają mi się duże samochody, no i mam bąbelki, tak więc będzie kogo wozić. Auto do około 100tyś, na ten moment biorę pod uwagę Skodę Kamiq, Volkswagena T-Cross lub T-Roc (ew. Karoq albo Tiguan, ale te wypadają wiele drożej), albo może nieco tańszą alternatywę jak np. Dacia Sandero Stepway.

Co myślicie o tych autach? Może ktoś poleci jakieś fajne auto w rozsądnej cenie?

#leasing #samochody #skoda #volkswagen #dacia
  • 25
@kuncfot: Najbardziej podoba mi się t-roc, bo t-cross jest dla mnie zbyt kwadratowy. Ale z drugiej strony gdzie nie czytam, to jednak Kamiq zbiera dobre opinie (a no i wypada w sumie najtaniej z tych 3 samochodów).

@OptiFinance: Na pewno nowsze roczniki, ale nie musi on być całkowicie nowy.

@Jason_Stafford: @kuraku: Jakieś vany lub mini vany odpadają. Kompletnie mi się one nie podobają. Rozumiem kwestię praktyczności i wygody
@derczy: wszystkie vw i skody są z tych samych części złożone, różnią się designem i nieistotnymi niuansami. Więc opinie są korzystniejsze, dla tego kto więcej zapłaci.

Bierz co ładniejsza i pamiętaj o bagażniku, te 400l w kamiq jako tako starczy o ile Twoja różowa nie pakuje się w 2 walizki na wyjazd 3 dniowy. Ew. j.w. box.
mam bąbelki


@derczy: A ja polecam Hyundaia Tucsona (sprawdź czy Ci się podoba w nowej czy starej budzie, ale jednego i drugiego kupisz jeszcze nowego) lub Kię Sportage. Bagażnik 500l + box na dach powinien wystarczyć na trasy.

PS. Przy suvach musisz brać pod uwagę większe opory powietrza, a co za tym idzie i spalanie. Typowe spalanie dla takiego crossovera/małego suva to okolice 9-10 l w mieście (benzyna).