Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 19
Jak ja uwielbiam usterki tego auta <3
Nagle po latach bez problemów silnik coś tam niechętnie odpala, dławi się okrutnie jak depne na niskich obrotach, coś dymi z okolic silnika; niepokój fest bo 33 latkowi to już niejedno ma prawo się posypać a nawet jak pierdoła jebnie no to nie problem będzie wymienić tylko w ogóle znaleźć części zamienne dobrej jakości; ale odpalił no to lecę na myjnię przetestować. W drodze nazad jak coś nie jebnie, tłumika jakby nie było, na gaz nie reaguje, no to pobocze und awaryjne. Dzwonię po ekipę ratunkową i w międzyczasie rewiduję co tam pod maską, i okazuje się, że:


Ehh, takie usterki to ja z przyjemnością przyjmuję, jak ogarnę część to w 20min od ręki na miejscu wymienię, chyba osiem śrub ósemek, klucz zawsze w aucie mam bo nim jednym jakieś 80% śrub w aucie wykręcę XD no coś wspaniałego jak proste są w tym aucie usterki, więcej roboty jest żeby żarówkę wymienić w niejednym aucie xd
#motoryzacja #audi80 #samochody #youngtimer #czujedobrzeczlowiek
TypowyPolskiFaszysta - Jak ja uwielbiam usterki tego auta <3 
Nagle po latach bez pro...

źródło: comment_16287102998roCQlG4TeDc6DySX6vF2T.jpg

Pobierz
  • 12
Nigdy nie prowadziłem auta z gaźnikiem, muszę kiedyś spróbować póki jeszcze występują w naturze.


@aarahon: Ostatnie gaźnikowe zachodnie samochody praktycznie się nie różnią w jeździe od tych na wtrysku. Automatyczne ssanie to praktycznie norma czy nawet taki Pierburg 2EE miał ECU, które przez elektryczne sterowaną przesłonę realizowało oprócz ssania także korekty na podstawie sondy lambda oraz zastępowało pompkę przyspieszania i odcinało paliwo przy hamowaniu silnikiem. Jeszcze z dodatkowych funkcji ECU też
@michal939: No pamiętam te tematy nawet z forum VW golfa: https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61522 . Pierburg ten elektroniczny właśnie taki był, że jak już zaczął padać to ze świecą szukać kogoś kto naprawi. Keihiny były już lepsze.
Nawet były przypadki że ktoś wyrzucał mechaniczny wtrysk w VAGach i wstawiał gaźnik, tylko trzeba było zrobić podkładkę z blachy między kolektor a głowicę aby zasłonić część kanału dolotowego w głowicy w który "lał" wtrysk.