Wpis z mikrobloga

Mój procesor już niedomaga trochę i3-4170 i zastanawiam się czy znalazło by się coś na allegro w niedużych pieniądzach które byłyby znacznie lepsze. Problem w tym, że nie znam się w hierarchii wydajności procesorów. Procesor może być używany polesengowy. Wielkiego parcia na wymianę nie mam ale może by znalazło się coś znacznie lepszego tak załóżmy do 300zł? Możecie podać kilka opcji to postaram się je porównać za pomocą wujka google. Moja specyfikacja Zasilacz Corsair VS Series 450W Pamięć GoodRam Play, DDR3, 2x4 GB, 1600MHz Procesor Intel i3-4170 3.7GHz, 3 MB Płyta główna Gigabyte GA-H81M-S2H Karta graficzna MSI GeForce GTX 1050Ti 4GT OC 4GB #komputery #informatyka
  • 15
gpu tez ci niedogama, wiec albo zmieniasz wszystko albo nic


@Norskee: A tam pierd... 1050ti się teraz cenią, nie ma sensu w obecnej sytuacji zmieniać grafiki.

@stasien: Weź na i5 zmień, choćby i5 4460.
@stasien: 4460 najbardziej popularny niegdyś, przez co ceny są spoko, można by pójść na procki z wyższym zegarem lub odblokowanym mnożnikiem, ale według mnie nie warte dopłaty, a i twoja płyta na niewiele pozwoli. i7 z 8 wątkami są, ale to 2x cena takiej i5, a do 1050ti spokojnie taka i5 starczy.

Na youtubie możesz wpisać "i5 4460 + 1050ti games" i zobaczyć czy ci taka wydajność starczy.
@stasien: Niema kompletnie żadnego sensu wymieniać procesora na model będący z tej samej generacji z 2015 roku.
Nikły przyrost w wydajności, a pieniądze przeznaczone na zakup tego "nowego" procesora mógłbyś przeznaczyć na intela i3 10100f w cenie 349 zł
https://www.x-kom.pl/p/596730-procesor-intel-core-i3-intel-core-i3-10100f.html

To jest procesor 4 rdzeniowy/ 8wątkowy i bije wszystkie procesory intela do 7 generacji włącznie.
Bo właśnie i7 są 4 rdzeniowe/8ątkowe do 7 generacji, a od 8 ilość rdzeni im się
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0