Wpis z mikrobloga

@johnybrawo: mit. Wiesz dlaczego? Wcale nie dlatego że się nie psuje, chociaż to nie odbiega od normy. Dlatego, że przyjeżdżając do 90% mechaników spławiają od razu, bo "panie Alfa to dużo roboty" i wolą w tym czasie w trzech passatach czy golfach przywalić mlotkiem( ͡° ͜ʖ ͡°)
@johnybrawo: mit. Wiesz dlaczego? Wcale nie dlatego że się nie psuje, chociaż to nie odbiega od normy. Dlatego, że przyjeżdżając do 90% mechaników spławiają od razu, bo "panie Alfa to dużo roboty" i wolą w tym czasie w trzech passatach czy golfach przywalić mlotkiem( ͡° ͜ʖ ͡°)


@PiotrFr: Autentyk. W 166 uszkodziłem przewody wspomagania o krawężnik (nie pytajcie), wtedy było to moje jedyne auto więc naprawa
@Krzemol: to ja wiem. Kiedyś koleś mi powiedział, że wymiana chłodnicy w 156 zajmie dwa dni. We Francji oddałem na wymianę oleju w V6 i wymienili olej bez filtra bo powiedzieli że filtra się nie da wymienić bo jest trudny dostęp a zresztą to w dieslu trzeba wymieniać a w benzynie nie (serwis VAG)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dlatego albo wszystko musiałem robić sam albo jeździłem do Mińska
@XailonOZ:

Przepiękna. Latami chorowałem na AR ale niestety nie dałem rady przeskoczyć beznadziejnych materiałów we wnętrzach. 156 i 147 nie da się dotknąć bez dostania raka palców. 159 i Brera są już trochę lepsze pod tym względem ale już nie jeżdżą tak dobrze :/
@Jin: tak to niestety jest z włoszczyzna. Co ciekawe w 159 materiały rzeczywiście lepsze ale jeśli chodzi o "test trzaśnięcia drzwiami" to w 156 było to premium a w 159 trochę jak klapa od śmietnika( ͡° ͜ʖ ͡°)
@PiotrFr:

Mi w 159 i Brerze przeszkadzały silnik i prowadzenie. 3.2 od Holdena miało tyle mocy co kot napłakał. A że auta ciężkie to mniejsze motory ledwo ruszały. A Brera jeszcze dodatkowo źle się prowadzi powyżej 180 km/h bo jest za krótka do swojej szerokości.
Obecnie jeżdżę e92 z 218KM i nie jestem nic wolniejszy niż tamte najmocniejsze AR.
@Defender:

Co prawda nie jeździłem Ti, ale nie wyobrażam sobie, żeby to jakoś dużo pomogło. Oba te samochody są za ciężkie, a Brera jeszcze ma zbyt krótki rozstaw osi i żadnym pakietem tego nie naprawisz.
@Jin: W zakrętach 159 dzięki obniżonemu i utwardzonemu zawieszeniu trzyma się doskonale i prowadzi się bardzo pewnie. 159/Brera to nie auta sportowe na tor, ale IMO to jedna z lepszych opcji w tej klasie jeśli mowa o prowadzeniu.
@Defender:

Może w 159 to faktycznie pomaga w kombinacji z tbi. Ale Brery nie poprawisz tak żeby było dobrze - to auto jest źle zaprojektowane i niestabilne w szybkich łukach.
Może za kilka lat będę mógł pomyśleć o Giulii bo mi się bardzo podoba, ale 6 garów trochę kosztuje.