Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Hej, chciałbym zacząć moją przygodę z siłownią i pomyślałem, że skorzystam z pomocy trenera personalnego. Czy moglibyście podrzucić jakieś rady na co zwracać uwagę przy wyborze takiego trenera, żeby nie dać się naciągnąć?

Miałem jak na razie tylko 1 konsultację i dowiedziałem się, że martwy ciąg wjechałby dopiero po kilkunastu wspólnych treningach - nie wiem za dużo o siłowni, ale wydaje mi się, że jest to podstawowe ćwiczenie. Nie zakładam oczywiście, że wciska mi kit, bo jestem początkujący i może faktycznie muszę się najpierw rozruszać, ale nie ukrywam też że chciałbym wydać na to mniej niż więcej i zastanawiam się czy faktycznie potrzebne jest tyle spotkań.

Nie ćwiczyłem wcześniej, więc chciałbym po prostu wiedzieć jaka mniej więcej liczba treningów jest optymalna, żeby załapać podstawy?
#silownia #mikrokoksy #mirkoksy

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60f66c52072fc8000a3aeb4b
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 7
CharyzmatycznaAnia: Może i martwy ciąg to podstawowe ćwiczenie do rozbudowy siły i masy. Ale nie jest podstawowym w sensie że od niego się zaczyna. Poza tym z martwym ciągiem trzeba ostrożnie bo kręgosłup, stawy sobie można zepsuć. Trzeba mieć odpowiedni ciężar a nade wszystko spoko technikę. Więc dobrze Ci ten trener powiedział. Najpierw trzeba przygotować ciało i wiem to nawet ja.

Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
zwracać uwagę przy wyborze takiego trenera, żeby nie dać się naciągnąć?

Na to, jaką wiedzę/umiejętności Ci przekazuje. Jaki masz profit z tych treningów(jakie potrzeby twoje spełnia).

faktycznie potrzebne jest tyle spotkań.